Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Çok fazla zaman gerekir tanımam için, sağlıklı olabilir mi bilemiyorum ama ön yargıylada yaklaşmamak gerekir.
Düşünürüm iyi birine rastlasaydım
Cevap
18Cevap
Evet düşünürüm
Büyük konuşmamak lazım normal sartlarda bu soruya hayır derim ama nasip işidir belli olmaz çok guveneceğin birisine denk gelirsin olur yani neden olmasın ama biraz sosyal medya riskli bir iş Çok iyi tanımak ve güvenmek gerekiyor
Hayır çünkü sanalda çoğu kişi takıntı veya psikolojik problemleri var sonradan ortaya çıkıyor hiç riske atmam gerek yok.
Şuanda bütün ilişkiler sosyal medya üzerinden oluyor. Dışarıda görüyor sosyal medyadan bağlantı kuruyor. Evlenmem diyen büyük bir yalancıdır
Realdeki insanlardan farkı yok ki. Tanıdıktan sonra evlenmeyi düşünürüm.
Ciddiye binerse neden olmasın ama gitmiyr ciddiye iş bence buralarda evlenen olmuş da zor yani biri çıkması hayılrııs
Evet aşk ve güven varsa düşünürüm, düşünmekle kalmam hemen evlenirim ama evlenirken ayağına basmamm😂🍀
Buradan tanışıp evlenen arkadaşm var çok da mutlular o niyetle konuşmadılar uyum olunca akışına bırakmak lazım
Eğer yüz yüze görüşmüşsek zaten normal tanışmadan farkı kalmıyor. @Ahmet373737
Haklısın güzelimm @lokiningecesi
Kafalar uyarsa reele taşınır reelde de uygun olursa evlenilir
Olabilir imkansız değil tabi bekar olsaydım düşünülebilir birsey
doğru kişi olduğuna eminsem neden olmasın, zaten bunun örnekleri çok fazla var
Ne sosyal medyadan ne sosyal hayattan asla. Kadın düşmanıyım la ben. Karının bogazınıkeser öldürürüm
Olayı türk filmine bağlama istersen. Sağ elinlede yumruk yapıp kalbine kalbine ah vah çekerek vur bir de istersen.
Zor ama imkansız olmaz aynı kafa olunca neden olmasin
Kişiden kişiye, ona verdiğim öneme değere göre değişir bu
Kaderde varsa burdan bile tanışıp evlenirsin.
Hayır. Gerçek hayatta tanıştığım kişilerle görüşürken bile zar zor güveniyorum sosyal m medya imkansız
Tanışıp reelde de görüştükten sonra güvende olduktan sonra neden olmasın
evet ya da hayır demem.. olablir derim.. sonuçta yüzyüze tanıma süreci olacak
Düşünürum ama nedense bırakıyor yarı yolda
Evlenilebilecek biri olsun da orası fark etmez
Anlaşabildikten sonra tabiki olur
Zor ama imkansız değil
Neden olmasın olabilir
Görücü usülünden iyidir.
Güven varsa düşünürüm
Eğer reel e kadar ilişkimiz ilerler ise evet
Tabikide şans %1 bile değildir
Neden olmasın
Youk
Çok saçma, Hayır
Hiç belli olmaz bence
Eşimle tiktok ta tanıştk evlendik
Adı üstinde tanışma
Artık düşünmüyorum
Neden olmasin ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?