Evet olabilir tabi ki de neden olmasın.. zaten aşk dediğin şey insanın kendisi olması ve karşısında ki kişiyi de olduğu gibi kabul etmesi onu değiştirmeye çalışmamasıdır.
Elbette insanın kendi olabildiği aşk en çok sevildiği aşktır. Belli bir kalına girmeden kendi olarak aşkı yaşıyan kişi aşktan yana maksimum mutluluğu alabilecektir.