1,5 aydır sevgiliyiz ve elinde 70+ fotoğrafım var. Sizce neden habire anlık istiyor?

Bakın biz onunla 1,5 aydır konuşuyoruz ve her gün foto istiyor. Arkadaşlar aynı okuldayız, her hafta n az 40 saat görüyor zaten. Atmayınca lütfeeen nooluur diyor (kendisi de atıyor anlık) ama ben artık sıkıldım, atmak da hoşuma gitmiyor… 100den fazla fotoğrafım vardı ama sildirttim, çok üzüle üzüle sildiğini söyledi. Onu çok seviyorum ama her an anlık istemesinden nefret ediyorum. Ona da söyledim hatta ısrar ederse engelleyeceğimi bile söyledim ama olmuyor işte.. sizce nedeni ne olabilir?

Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış yere atmışım ya
1,5 aydır sevgiliyiz ve elinde 70+ fotoğrafım var. Sizce neden habire anlık istiyor?
Cevapla