Sevdiğim adam ile yakın arkadaşız konuşurken bana bebeğim diyor bu normal mi?

Yakın arkadaşız ve benim ona karşı duygularım var. 2 senedir arkadaşım. Bu duygularıda 2 ay önce falan farkettim. Yakın arkadaşına bebeğim diye hitap etmek biraz aşırıya kaçmaz mı? Sadece ilişkimizin ismi arkadaşlık da sevgili gibi hareket ediyoruz gibi düşünüyorum. Neden böyle diyor sizce? Duygularimi belli etmeye çalışıyorum hafiften. Tamamen açıklıyıpta arkadaşlığımızı bozmak istemiyorum.

1 haftadır böyle diyor normal de bebeğim falan demez 🥹
1 haftadır böyle diyor normal de bebeğim falan demez 🥹
Sevdiğim adam ile yakın arkadaşız konuşurken bana bebeğim diyor bu normal mi?
Cevapla