yoksa ikisini de bir arada yaşayan şanslılardan mı oldunuz?
yoksa , tek taraflı çabalara odaklı ilişkileriniz mi oldu?

yoksa ikisini de bir arada yaşayan şanslılardan mı oldunuz?
yoksa , tek taraflı çabalara odaklı ilişkileriniz mi oldu?

Tek taraflı olduğunu hissettiğimde yol verdim kanka. Kız arkadaşlarım beni seviyorlardı. Ben tatmin olmuyordum bir türlü. Cinsel anlamda değil, boş hissediyorsun. Görevini tamamlayan birisin. Seviyorlar ama senin mutlu olup olmadığını anlamıyorlar. Sen tam anlamıyla yönetici konumundasın. Mesafe kapanmıyor mk. Ne biliyim, kadınlardan çok şey beklememek lazım. Yapana helal olsun ama denk gelmedik henüz, hisseden birine.
Cevap
1Cevap
Ben hayatımda hiç sevilmedim bu yüzden de sevecek birisi çıkmadı karşıma
Sevildim
Sevilmedim
sad story, sağlık olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?