Bu çocuğun sizce bana karşı hissettikleri ne olabilir?

1 sene önce İnstagram'da takipleştik her şey benim onun hikayesine yanıt vermemle başladı çok güzel sohbet kurabildik konuştuğu tek kız bendim buna inanıyorum çünkü bana ben istemeden sohbet kutusunu attı ve tek kadın hocasıydı bununda açıklamasını yaptı daha öncesinde de hikayesine aşko kuşko kızlar değilde konuşması saran kızla olur tarzında gönderi paylaştı net bir şekilde bana göndermeydi ben belki yanlış anlamışımdır diye asla yorum yapmamıştım ilerleyen zamanlarda normal arkadaş kafasına girdim çünkü benden hoşlanıp hoşlanmadığını belirtmedi ben çocuktan deli gibi hoşlanıyordum en başından beri hep kendimi geri çektim olmaz sen yanlış anlamışsındır diye bir süre sonra işe başladı ziyaretine gittim belki mutlu olur diye saatlerce bekledim indi buluştuk reelde ilk tanışmamızdı molası azdı bende eve geç kalmıştım 10 dk filan konuştuk gayet normaldi kısa süre geçmeden yine buluşma kararı aldık aynı yerde buluşmadan kastım benim onu ziyaret etmem ben hazırlandım ettim yanına kadar indim geldim dedim bana yasak inemem dedi resmen beni kandırdı eyvallah çektim sinirimi belli ettirmedim malım çünkü o sene üniversiteye gidecekti karadenize gitcekti ben dedimki ne kadar kaybedebilirsin daha içinde kanser olacağına dışında konser olsun diyip açıldım ama arkadaş kalmak istemiyorum dedim reddederse defolup giderim anlamında bu arkadaşça bakıyorum kusura bakma dedi ben zaten bunu biliyordum sadece bir gün açılmadım diye pişman olmamaktı amacım ama arkadaş kalalım sana değer veriyorum dedi okey kalalım sorun yok dedim bana hep görüldü bile atmamaya başladı dedim istenmediğim yerde 1 dk bekleyecek kadar seviyesiz miyim ben biter arkadaşlıkta takipten çıktım çıkarttımda sonra bir ara yine istek attım buda hata bende diye çünkü ona yan gözle bakmamalıydım bu özür diledi bende hatalı olduğum için önemli değil olur böyle şeyler dedim zaten sevdiğim çocuk vardı o sıra duygularım gelip geçmişti sevmiyordum arkadaşça seviyordum samimi davrandı ama ben buna sevgili olayımı anlatınca ve benden hoşlanan çocuk vardı o çocuk yüzünden dershanede olay yaşadım diye çıkınca buna anlattım şöyle şöyle oldu bela beni bırakmıyor gibisinden bu yine görüldülere devam etti ben asla hoşlanır filan demedim arkadaşlarım ya lan hoşlandıysa niye öyle yaptın diyince ben ne benden hoşlanır nede sırf anlattım diye bana böyle yapar dedim arkadaşlığı direkt bitirdim pişman oldum tepki gösterdim diye özür diledim istek attım uzun süre sonra ne isteğimi kabul etti ne de engelledi

Bu çocuğun sizce bana karşı hissettikleri ne olabilir?
Cevapla