Bu çocuk bana karşı bir şeyler hissediyor mu? Ya da derdi ne olabilir?

Ayni ortamda oldugumuz zaman bana yokmusum gibi davranıyor ve asiri sacmaliyor, canım. Kafedeydik, tum arkadaslarima hoscakal dedi tek tek ama bana bakmadi bile mesela, bunun gibi bir sürü örnek var. Yakin arkadasimla bir sey konusuyoruz, ona dersle ilgili seyler soruyor vs ama ben yokmusum gibi hic bana bakmiyor, sen naptin vs demiyor. İnstagramda hikayelerime cok hizli bakiyor ama gönderilerimi hic beğenmiyor, surekli begeni yapan birisi oysaki.
Aramizda uzun mesafe oldugunda onu uzaktan bana bakarken yakaladigim oluyor. Resim cizen biriyim, resim cizerken gelip kimi cizdigime felan bakiyor. İletisimimiz cok yok, siniftaki herkesle cok samimi gidip konusuyor ama benle konuşmuyor yani resim cizerken geliyor. Ve her gün göz göze geliyoruz. Bakip cok hizli kafasini ceviriyor hemen. Konustugu zaman zanik konusuyor benimle. Yani bilemiyorum. Bazen kirici geliyor..
Sizce ne hissediyordur?
Güncellemeler
+1 yıl
Nazik* olacakti oradaki kelime
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar lütfen cevaplayin yaa
Bu çocuk bana karşı bir şeyler hissediyor mu? Ya da derdi ne olabilir?
Cevapla