Erkek arkadaşım buluşmak istemiyor, sizce amacı mı farklı?

Merhaba erkek arkadaşımla 2 yıldır tanışıyoruz bir oyunda tanıştık çok uyumluyuz ve o çok fazla aşık. Bir plan yaptık beraber Antalya’ya tatile gidecektik aynı otelde kalma gezme eğlenme vs vs. Ve ilk buluşmamız öyle olacaktı. Sonra düşündüğüm de bu plan bana göre değildi evet 2 yıldır tanışıyoruz ama ilk buluşmamdan sonra direk aynı oteli istemedim ve ona onun şehrine gelmeyi teklif ettim. Kabul etmedi çok hayaller kurduğunu hayal kırıklığı yaşayacagını beraber başka şehre gitmek istediğini söyledi. Sen gel o zaman benim şehrime dedim onuda istemedi. Ben eskiden her hafta şehir değiştirip 1 saatlik bana sürpriz için gelen erkek arkadaşımla kıyaslama yapmak istemiyorum ama istemsizce aklım kıyaslamaya gidiyor. Sizce de saçma değil mi? Evet planlarımızı bunda yapmayız ama sonra yaparız bir ömrü beraberiz sonuçta bu buluşma böyle olsun sonraki istediğimiz gibi olur ne olcak yani? Sizce amacı o tahmin ettiğiniz şey mi? aşk değil mi?

Erkek arkadaşım buluşmak istemiyor, sizce amacı mı farklı?
Cevapla