Güncellemeler
+1 yıl
Üzgünüm ama yapamayacak gibiyim yaşama işini asla olmuyor ne yaparsam yapıyım umarım hepinizin gönlüne göre olur. Artik cidden yoruldum hiç bir şey hissetmiyorum bile. Bileti öne çekmekle çokta kötü olmaz herhalde iyi akşamlar hepinize
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum bende hayatı sevmek isterdim yapmaya çalıştım hep aynı çöpten döngüye döndüm. İnsanlara iyi niyetli yaklaştıkça daha çok kırıldım en azından bir şeyleri durdurursam canım acımaz kalp kırıklığı yaşamam. Yine de hepiniz mutlu olursunuz ve sevdiğiniz sevildiğiniz ilişkide artı istediğiniz kariyeriniz olur
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Takma herşeyi bazı şeyleri kabullen değişmiyorsa zorlama ergenlikte genelde böyle ruhsal bunalımlar yaşanıyor diye yazıyorlar ama hayatını bilmiyo kimse genlleme yapmamak lazım böyle hassas konularda... Tamam mı Tatlısey
Snsnns
Öyle olmuyor işte takıyorum kafaya
Başka şeylerle ilgilen umursama ama heptende umursamaz olma sonra. Oda çok kötü ruhsuz gibi oluyosunuz
Ben nasıl olacağımı da bilmiyorum bedenim ruh gibi beynim don gibi bir şey hissetmiyorum Aldığım nefes bile boş geliyor
Halinden anlayacak birini bul dertleşmek çok iyi gelicektir art niyetlilerede dikkat et ama sbsbdn kötü bitmesin Tatlısey
Yardımcı olmak isterim
Yardım etseniz de bir şey değişmez artık üzgünüm
Böyle düşünmen yüzünden kötü hissediyorsun
Umudunu kesmişsin ama nefes aldıkça hep bir umut vardır hemde sorunun ne kadar büyük olursa olsun
Neyse ne ya zaten eninde sonunda gideceğiz bu dünyadan bir şey olmaz erkene almakla
Madem öyle biraz daha kal
Biraz daha kalayım da psikolojim iyice mahvolsun yani
Belki hiç beklemediğin bir şey olur anın tadını çıkar boş ver gerisini sadece
Olumsuz şeyleri görmezden gel biraz kendince olumlu şeylere odaklan illa ki vardır sevdiğin beğendiğin birşeyler
Benim hayatımda iyi bir şey olmaz o yüzden boşa umut edip hayal kırıklığına ugramak istemiyorum
Yine de teşekkür ederim tavsiyelerin için
Niye olmasın ki koskoca dünya 10 milyar insan ne şartlarda mutluluğu bulabilirken sen niye bulamayasın:)
Denedim denedim olmuyor her zaman hayal kırıklığı umut ederek sadece zaman kaybı olur benim için. Benim yüzüm gülmez bu hayatta
Güçlü olda biraz daha savaş kendi isteklerin olsun hayattan ufakta olsa mesela kendine bı iyilik yapıp sevdiğin bir yemekten ısmarlamakla başlayabilirsin
Küçük şeyler seni mutlu edecektir yavaş yavaş ve sonunda gerçekten olabiliyormuş diyeceksin
Bu hikayeyi de uygulamaya kalktım ama olmuyor zaten bu kararı alıyorsa insan elinden geleni yaptığı halde sonuc almamıştır sadece biraz mutlu olmak istedim onu da çok gördü Tanrı
Senin yüzünü sadece sen guldurebilirsin başkalarından beklersen ohoo
Olmuyor hiç bir türlü sadece kırık kalbimle sonsuzluk uykusuna uyumak istiyorum ne var bunda yani anlamıyorum
Seni bu düşünceye sürükleyen şeylerden kurtul öncelikle onlar seni yiyip bitiriyor o zaman mutluluğunu alıp götürüyor kurtulamıyorsan gormezden gel
Beni cidden anladığınizi düşünmüyorum şahsen ama yine de çabaniz için teşekkürler iyi akşamlar size
Elinde sonunds uyuycaksin değilmi? O zaman bekle filmin sonunda kim bilir seni ne bekliyor
Şu kadar inadı kendine göstersen yeterdi aslında...
Kimse beklemez beni boşa çabalayıp vakit kaybetmeyin benim için. Olmaz her gün daha da kötü oluyor her şey çünkü
Neyse iyi geceler o zaman
İyi geceler
Bende berbat bir durumdayim
Neyse iyi geceler
İyi geceler kusura bakmayın vaktinizi aldım
O vakti ben verdim yanlız sen almadın?
İsteyerek yani farkında mısın bilmiyorum ama
Tamam sonuçta yazarak konuyu uzattım artı vaktinizi almış oldum bu yüzden yani zaten böyle ince düşünceli ola ola psikoloji kalmadı yanlış anlamayın
Onun yerine vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim diyebilirsin
İkimiz içinde daha iyi ve doğru olur
Teşekkür ederim ve kusura bakmayın vaktinizi aldığım için oldu mu şimdi beyefendi
Çok inatçısın ama sen ya😂
Neyse peki bende teşekkür ederim kestirip atmadınn en azından 😒
İyi akşamlar yeniden kusura bakmayın lütfen vaktinizi aldığım için umarım gönlünüzce olur her şey. Hayat her insana aynı muameleyi göstermiyor maalesef.
Durumunun benden kötü olduğunu düşünmüyorum:) saygılar iyi akşamlar hanımefendi
Siz umarım mutlu olursunuz tez zamanda , benim başlıca sebebim anlam bulamam hayatla ilgili gerçek bir anlam bulamıyorum.
Anladim. Farklı yerlere bakmayı deneyebilirsin denedim deme denemekle bitmiyor çünkü çok fazla anlamlı şey var aslında hayatta ve teşekkür ederim sende umarım aradığını bulursun vazgeçmeden.
çünkü ölümün bi çıkış olduğunu sanıyolar. bir problem varsa düzeltmeyi dene, yok hayır ölücem ben.. ilgi isteme şekli. iyi değilsen düzelemiyosan psikoloğa git.
Senin gibi tipler psikolojiden gram anlamaz. İntihari konusan bir insan içten içe yardım ister aslında
bende diyorum ya yardıma ihtiyacın varsa psikologdan iyi çıkış mı var canım. psikologla düzelebilme düşüncesinde önce ölümü ele alıyosun.
Psikolojik yardım da alsam aynısı olur değişmez fikir tarzım hayat herkese aynı muameleyi göstermiyor maalesef
işte düşünce yapın katı. konu ne biliyo musun değişmeyi istemiyosun. hayatını dram içinde yaşamayı seviyosun ama bunu inkar ediyosun. psikolog bu psikolog ne demek aynısı olur bişi değişmez, tecrübeyle sabi çok şey değişir. sen değişmeyi istersen bir gün psikoloğu da bi düşün
10 kere deneme de de aynı hayal kırıklığı olunca maalesef
10 kere psikoloğa gittin ve işe mi yaramadı
Hayır iyi olmayı denedim olmuyor
iyi değilken iyi olmayı denesen de olmaz zaten. intiharı düşünen bi kafa yapısı sağlıklı da değildir yerinde de. insanlar bu yüzden psikoloğa gidiyor, bu durumda olmayı sevmedikleri için, düzelmek için, işin içinden çıkamadıkları için
Iki kere intihar teşebbüsünde bulunan ben buna artık ergence diyorum. Hiç bir duygu sonsuz bunun için neden hayatini sonlandırasın. Ölüm çözümmü? Gider bir çöp gibi yaşamayı yine tercih ederim
*sonsuz degil
Bana göre anlamsız hayat anlamıni bulamıyorum
Ergenliğe bilmem ama mantıklı düşünecek olursak ölüm kesin olmayacağı için ergene diyebiliriz çünkü sakat kalma ya da hastalıklı ve başkasına muhtaç kalma ihtimali oluyor
Ben zaten yaparsam ölümü garanti olan yolu denerim
Garantisi yok
Şimdi metro rayına veya 20 katlik binadan atlasam %99 ölürüm
Ama %1 sakat kalırsın ve olma ihtimalini göz önüne alman lazım
Ne insanları takmaya ne de intihara değmez inan bana.
Hayat şartları bıktırdı artık ya akademik kaygı insan ilişkileri hepsi mi çöp olur yani
Geçen sene beni görseydin ben bunlardan da kötü durumdaydım belki de. Ama sonunda noluyor? Düzeliyor bir şekilde. Sakın saçma sapan bir şey yapma.
Ben 3 kere denedim en sonuncu da tam oluyordu telefon bildirimi yüzünden kaldım bu dünyada. Bu arada düzelmiyor aksine daha çöp oldu hayatım ne kadar denesem de yapamadım
İstediğin kadar pes et. İleride iyi hissedeceksin. O yüzden saçmalayıp ailene acıya neden olma.
Hissedemiyirum işte sıkıntı orada
Çok iyi anlıyorum seni. O durumları yaşadım. Ama ileride hissedeceksin zaten şu an değil. O yüzden saçmalama.
Her seferinde iyi olacak diyorum sonuç iğrenç bu çöp döngüyü kırmak lazım sonuçta
Evet bu yüzden sabretmen lazım, ben de 8 yıl boyunca acılar çektim ama en sonunda hayatım bu hafta baya düzelmeye başladı. Sabredince oluyor inan bana.
Sabır ede ede psikolojim mahvoldu hiçbir halt olduğu yok şahsen
Seni anlıyorum ama düşündüğün şey asla çözüm değil..
Ben artık anlamıyorum tam doğru insanı buldum dedim hiç ummadığım şeyi yaparak hayal kırıklığına ve kalp kırıklığına uğrattı her zaman bir ümit ediyorum sonra aynı döngü
Doğru insanı kendin bulman baya zor onu söyleyeyim. Anca sana çok kıymet veren arkadaşların sana birini önerirse ilgilenmelisin bence. Başka bir yolu yok benden söylemesi. Ben hemcinslerimden kalbi temiz sadakatli çok az insan tanıyorum.
Ben artık umudumu kaybettim aşk konusunda hep nerde yanlış tipler var beni buluyor sevilen insanları izlemek hak bana
Nasıl özelliklerde insanlar bekledin anlatabilir misin?
Saygılı, hemen cinsellik konuşmayacak, kadına şiddette bulunmayan, maço olmayan, kitap okuyan, biraz da kaslı olan ben kasliyim çünkü az da olsa
Böyle bir arkadaşım var. Kalbinin de temiz olduğunu düşünüyorum. Eğer istersen onunla konuşabilir sizi tanıştırabilirim. (Asla yapmayacağım bir şeydir bu normalde.)
Yanlış anlama ama yani öyle bir tipte birinin nasıl sevgilisi yok
Asıl öyle tipte birinin sevgilisi olmuyor zaten anormal durum burada. Yanlış biriyle karşılaştı neyse ki ilişkileri de olmadı.
Yaşı kaç ki birde hangi şehirde
İstanbuldaysan hemen tanıştırayım sizi?
Olmaz ya kusura bakmayın uzak mesafe yapamam büyük ihtimalle
O zaman sabret ve doğru insanın karşına çıkmasını bekle :) Kendine zarar verirsen belki seni ileride bulacak iyi kalpli insanın hayatından kendini eksiltirsin böyle düşün
Yanlış anlamayın ama doğru insanın çıkacağını düşünmüyorum
Bende düşünmedim ve 8 yıl boyunca çıkmamıştı. Ama en sonunda çıktı. Oluyor işte sabretmeyi dene. Diyelim ki hiç çıkmadı, yanlış insanlarla olacağına, intihar edeceğine yalnız yaşa daha iyi. Yalnız yaşamak da iyi bir şeydir, dünyaya tek geldik gerekirse tek de gidilir.
Bilmiyorum ya artık ne düşüneceğimi de bilmiyorum
Psikolojik destek ve arkadaşlarında dertleşmeni kesinlikle tavsiye ederim
Yaparım ne kadar yararlı olur bilmiyorum
Yararı oluyor :) Üstüne de bir güzel zaman geçti mi yaraların kapanmaya başlıyor :)
Yanlış anlama ama arkadaşın kaç yaşında merak ettim
Sanırım 20-23 olması gerek
Yanlış anlama ama cidden öyle tiplerin sap olması şaşırtıyor üni falan okuyor mu
Eğer aynı şehirde değilseniz seni kabul etmez.
Zaten dediğim gibi bende yapamam sadece merak ettim öyle bir tipin sap kalmasına
Her iyi kalpli insan hakettiğini yaşamıyor maalesef..
Hayat adaletsiz ya
Sabret ama ileride gerçekten değmezmiş diyeceksin :)
Ne olursa olsun ölsemde pişman olmam ama yaşarsam da öylesine yaşarım umarım bir çıkış yolu bulurum
Çıkış yolu bulacaksın zaten sadece dişini sıkman gerek
Dediğim gibi bilmiyorum artık zamana bıraktım hep böyle devam ederse de tek bir yolum olur
Hayır ölüm bir yol değil ezikliktir. Çoğu dinde de çok büyük günahtır. Ailene de acıdır.
Yani sürekli aynı döngü olursa ne yapayım ki canım acır sadece yanlış anlamayın
O zaman o döngüye izin vermeyeceksin?
Anladım kusura bakmayın sizinde başınızı şişirmiş oldum iyi akşamlar size
Hiç sorun değil yeter ki canının kıymetini bilip saçma bir şey yapma. O psikolojiyi çok iyi bilirim
Umarım yapmam
Güncellemeye yanıt: Kendine ve ailene saygın yok..
Üzgünüm ama bir kere de bencillik yapsam bir şey olmaz her acı çektiğimde yalnızdım o yüzden artık umrumda değil şahsen iyi akşamlar size
Pes edip aileni gözyaşına boğacaksın yani?
Evet tam da onu yapacağım zaten kendimi ikinci plana ata ata bu hale geldim bir kere de onlar ağlasın zaten en fazla bir ay uzulurler. Onlari düşüneceğim diye ben ne diye bu acıyı çekeyim.
İleride karşına çıkacak seveceğin ve seni sevecek birinden de vazgeçiyorsun aşırı yüksek ihtimalle
Biri beni neden sevsin bu tiple yani öyle bir ihtimal yok zaten. Olmesemde seven olmaz aldığım nefes ağır geliyor
Her insan seviliyor. Ayrıca sevilmeye de ihtiyacın yok yalnız yaşamak da sultanlıktır
Asıl canımı yakan durum bir insana saf sevgimi veriyorum onlarda bunu kullanıyor sonuç ya yarabandı oluyorum ama zaten sevilmeyecegimi beynime kazıdım sadece şöyle sonsuza dek uyumak isterim başka da bir isteğim yok
Yaptığın şey sonsuza dek uyumak değil. Bana 2 dk dm atar mısın?
Uyumak değilde ne sonuçta acı çekmek bitecek. Dm bakmıyorum maalesef. Bu boşlukta kayboldum artık ben
Kusura bakma da elim yoruldu yazmaktan. Hiçbir şekilde çözüm odaklı değilsin. Problem buradan da başlıyor
Kusura bakmayın beyefendi vakitinizi ve elinizi yordugum için. Umarim sizinde gönlünüzce olur her şey. Sadece biraz kafamın don olmasıni istemiyorum iyi akşamlar size de
Bu arada zamanında çokça çözüm odaklı yaşadım ama sonuç hep hayal kırıklığı oldu yani benim ne dediğimi çokta anlayacağınizi düşünmüyorum
Intiharın Norokimyasal yapısını bilmeden intihar düşüncesinde olan insanları anlamak zordur.
Cidden ya bazı insanlar kendilerini psikolog falan zannediyor
Cesaretine saygı duyarım intihar edenin
Sorun varsa dinlerim mesaj atman yeterli
utanmasalar gelip senin yerine yaşarlar