Öl*mu düşünen insanlara neden bazı insanlar ergen diyor?

O tayfa yorum yapmak için yorum yapıyorlar. İnsan psikolojisinden gram anlamıyorlar şahsen. İnt*har etmek istiyorum diye neden ergen oluyorum hayatın anlamını bulamıyorum, her konuda berbatim düzeltmeye çalıştikca çöp oluyor
Güncellemeler
+1 yıl
Üzgünüm ama yapamayacak gibiyim yaşama işini asla olmuyor ne yaparsam yapıyım umarım hepinizin gönlüne göre olur. Artik cidden yoruldum hiç bir şey hissetmiyorum bile. Bileti öne çekmekle çokta kötü olmaz herhalde iyi akşamlar hepinize
Güncellemeler
+1 yıl
Bilmiyorum bende hayatı sevmek isterdim yapmaya çalıştım hep aynı çöpten döngüye döndüm. İnsanlara iyi niyetli yaklaştıkça daha çok kırıldım en azından bir şeyleri durdurursam canım acımaz kalp kırıklığı yaşamam. Yine de hepiniz mutlu olursunuz ve sevdiğiniz sevildiğiniz ilişkide artı istediğiniz kariyeriniz olur
Öl*mu düşünen insanlara neden bazı insanlar ergen diyor?
Cevapla