Bakan niye yok

Günahlardan tövbe ettim namazdan geliyorum
Bakan niye yok

Günahlardan tövbe ettim namazdan geliyorum
Bu resim senin mi? Evet öyle ise de baya kafa yapıyorsun diyebilirim bizim ile. Sana bile bakmıyor ise bu kız ve kadınlar, durum gerçekten çok ama çok vahim...
Benim abi valla
Bence çok ta kafayı takmayın. Gören göz, duyan kulak, bilen akıl ve seven kalp ile, niyeti ciddi olana denk gelmedikçe de üzülmeyin derim...
Cevap
4Cevap
kabul olsaydı gökten yağardı lafı var dostm ya :) demekki o yetmiyo:)
Doğru diyorsun 😕
:)
Muhtemelen namaza şort ile gittiğin için olabilir :/
Şort değil uzun
Ya
Fotoğrafta şort görünüyo sanki
Yok değil abi
İyi o zaman Allah kabul etsin :)
Her namaz kılan ya da dua eden ya da dinin kurallarını yerine getiren iyi olmuş olmuyor ya da bunları yerine getiriyorsun diye Mekke de duran put sana bir kız vermez yanlış yoldasin
Daha çok negroni icilmis
Yok cidden namazdan çıktım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?