Erkekler uzun süre beraber oldukları kadınları unutabiliyorlarmı ya da olmadanda bir kadını sevebiliyorlarmı?

erkekler uzun süre beraber oldukları kadınları unutabiliyorlarmı ya da akıları kalıyomu şençe eskisinide unutmuşmudur yani çiden bilemedim. Yani yabançı kızla beraber yaşamış uzun süre yani öyle şeylere takılı kalıyormu erkekler yoksa geride bırakabiliyolarmı öyle anıları sizce ve diğer kadınlardada ondaki şeyleri arıyolarmıdır yani sizçe erkekler tek öyle kadınlaramı aşık olurlar ya da olmadanda bir kadınada aşık olabilirmi bir erkek?

Erkekler uzun süre beraber oldukları kadınları unutabiliyorlarmı ya da olmadanda bir kadını sevebiliyorlarmı?
Cevapla