Erkekler ciddi ve aşık olduğu ilişkisini ayrılınca kolay unutur mu?

arkadaşlar ciddi ilişkimiz nazara geldi ilk kez ayrılık konustu ve ayrıldı hemde wpden buluşmadı bile günlerdir.. ikimiz de birbirimizi bunaltmıştık o da beni üzüp gönül bile almamıştı bende 1 kez kendimi geri çektim ve o gitmeyi tercih etmiş yorulmuş ama hala seviyormuş falan filan.. neyse nerdeyse tam 1 ay yüzümü görmedi ve 3 haftadır da konusmuyoruz. yüzyüze gelip bitirse yoluma bakmam daha kolaydı ama insani mal gibi ortada yarım bıraktı. ayrıldıktan sonra ergence davrandı ve halada devam edıyor ergen gibi.. yaşımız 20 yaptıgı seyler ergence. ben nerdeyse 1 ay oldu adım atar belki diyorum eklediği kızları çıkarmış diye umut ederken tekrardan eklemeye başlamış... hatalarını anlamıcak mı pişman olsun istiyorum çünkü benim ahımı aldı çok üzdü. belkide çok üzdüğü için gitti artık dayanamadı bılmıyorum yardım

Erkekler ciddi ve aşık olduğu ilişkisini ayrılınca kolay unutur mu?
Cevapla