Patronum evli sevgiliyiz doğum günümü eşi var diye kutlamadı ayrılmalı mıyım?

Sevgilim evli aynı zamanda patronum ben 25 o 45 yaşında bir yıldır beraberiz mutlu ediyorum geziyoruz iş yerinde bazen beni koruyor ama onunla sevgili olduğum için kimse beni sevmiyor. Yarın kutlama var şirkette eşi de gelecek ama aynı zamanda doğum günüm eğer doğum günümü eşi varken arkadaşlarım bile kutlarsa beni rezzil edip kovarmış. Kendisi de kutlamayacak haftaya çarşamba kutlarız diyor işlet yoğunmuş eşinin yanında çıtım çıkarsa da beni kapıya koyarmıs bir şey dersem bakarsam bile ben neyim genç yaşımda kendimi heba ettim ama bir doğum günümün kıymeti yok ben ama onun yüzünden ailemi arkadaşlarımı diğer patronları karşıma almıştım neden insanlar böyle?

Patronum evli sevgiliyiz doğum günümü eşi var diye kutlamadı ayrılmalı mıyım?
Cevapla