Bazı insanlar neden maymun iştahlı? Aşık olamadıkları için mi?

Bazı insanlar neden maymun iştahlıdır? (illa cinsellik olarak algılamayın benim asıl sorduğum don değiştirir gibi sevgili değiştirenler-hatta sevgili olunca bile elde ettiğini düşünüp sıkılanlar-) Sizce bu insanlar aşık olamadıkları için mi böyledir? Yoksa başka nedenleri de var mıdır? Buyrun yoruma…
Güncellemeler
+1 yıl
Öyle insanları yargılamıyorum yahu sadece nedeni aşık olamamak her çiçekten bal alma isteği mi demeye çalıştım…🤦‍♀️
Bazı insanlar neden maymun iştahlı? Aşık olamadıkları için mi?
Cevapla