Ne kader doğru ve bunu yapan biri seviyor mudur? Ayrıca da çocuk 23 yaşında kız da 25 kızın durumu çok iyi arabası var ama çocuğun durumu çok yok ve her gittikleri mekan da hesabı kız ödüyormuş
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sahte kolye yüzük alması iyi bişey değil. Ayrıca ne olursa olsun durumu çok kötü de olsa mekanda kızın ödemesi bir erkek olarak hani yakışmayan bişey yani erkeklerde onur gurur meselesi var. Tabi aralarında ne konuşuldu bilmiyoruz da bana göre yanlış. Madem durumun yok o zaman sevgili yapma kardeşim sevmekte parayla artık.
Evet çok haklısınız yanlış bir şey o zaman çocuğun öyle sahte kolye ve yüzük alması da kıza yaranmak için midir ki sizce bende bilemedim ama
Yani ne olursa olsun sahte iş sahte sevgi bunlar. Tamamen sahte.
Arkadaşım da diyor ki çocuk belki de sevmiştir diyor sevmese yüzük kolye almaz diyor ben bir ayda evlenen kişiler gördüm diyor bana
Ve bu çocuk benim eski sevgilim biz daha ayrılmadan bu kızla arasını yapmış ve benden ayrıldıktan sonra da o kıza gitti
Aynı yerde çalışıyoruz hala bir sene öncesine kadar aynı yerden bir dul kadınla çıkmıştı gözümün önünde ve o kadından ayrıldıktan birkaç ay sonra geri geldi bende kabul ettim biz dört ay felan çıktık sonra da daha biz ayrılmadan bir iki haftasından önce sanırım kızla arasını yapmış sonra bir bahaneyle benden ayrıldı
Kıza o zaman dürüstçe desin ki ben seni seviyorum fakat durumun kötü hesabı sen öderken bile ben kendi erkeklik gururuma yediremiyorum bu konuda bana karşı anlayışlı ol ailemden veya işimden kaynaklı zor süreçteyim lütfen yanımda ol senin varlığına sevgine ihtiyacım var kadınım olarak diye delikanlı gibi anlatsın derdini o zaman sevdiğini kelimelerle değil bu şekilde de belirtir. Anlatmışsa da lafım yok çünkü burdan yazması herkes için kolay ben seviyor veya sevmiyor diyemem ancak sahte kolye hani hediye olarak eyvallah alınır çünkü daha 1 aylık sevgili ortada fol yok yumurta yok nişanlılık gibi ciddi bir durum söz konusu değil o konuda gitsin de nişanda düğünde takılan tuğralı kolye alsın diyemem ama madem durumu kötü bu işin sonunda maddi imkansızlıktan dolayı zaten ayrılık yaşanacak kızı ya parası için seviyor olabilir ya da gerçekten seviyor olabilir 2 olasılık söz konusu görmeden tanımadan bilemem tahmin yürütüyoruz. Senden ayrılmadan da arasını yapmışsa çocukta buna gitmişse kusura bakma da çocuk öyle birisi şimdi açıkta konuşmak istemiyorum. Anlattığına göre yorumluyorum.
Çocuğun nasıl birisi olduğunu tahmin etmişsinizdir dul kadınla çıkan biri bu ve barlarda barmenlik yapmış biri daha öncesin de eline değmeyen biri kalmadı gibi düşünebilirsiniz afedersiniz de ve biz sevgiliyken bana bir kere bile almamıştı bende arada hesap ödüyordum çoğunlukla ona ödetiyordum ama burada da kız ödüyormuş ve sanırım kız seviyormuş ama kızın çalıştığı yerden biri bizim burada çalışan bir abiye demiş ki betülün yani işte o kızın başka sevgilisi var şuna ki çocukla da o sevgilisini kıskandırmak için çıkıyormuş ama başka sevgilisi olsa ne bilim duyulurdu yani illla ki
Yani çocuğun nasıl biri olduğunu anlatmışsın zaten. Başka söze gerek yok. Bundan da sevdiğini bekleyemeyiz.
Ya evet bekleyemeyiz de benim yakın arkadaşım var olayların hepsini anlatırım ve çocuğu da bir kere gördü tanıştırdım o da diyor ki çocuk belki de sevmiştir diyor sevmese yüzük kolye almaz diyor ben bir ayda evlenen kişiler gördüm diyor bana
O zaman sana tek bir şey diyeceğim. Madem eski sevgilin o zaman boş ver istediğini yapar istediğini kullanır istediğini sever istediğiyle evlenir karakterini de biliyorsun tanıyorsun oda yoluna bakıyor sende bakacaksın. Bitmiş bir ilişkide ex im ne yaparsa yapsın umrumda olmaz isterse de en yakın arkadaşımla olsun zaten o arkadaşa da arkadaş demem iletisimi keserim. Akıl var mantık var. 1 ayda evlenende ne biliyim bu işler bana saçma geliyor 1 ayda ne oldu nasıl tanıdın ne ara tanıdın da 1 ayda evlilik oldu tamamen saçmalık. İşin ucu yine boklu değnek yani anlayacağın. Her türlü ayrılığa gider.
Teşekkür ederim az da olsa destek çıktığınız için bende zaten yoluma bakıyorum hala aynı yerde çalışsakta göz göze de olsakta soğutuyorum onu içimde benim için en iyisi bu böyle olmalı o kişinin karakteri belli zaten bende tanıyorum iki defa beni aldatmasına resmen izin verdim benim de hatam var ama akıllandım geçte olsa akıllandım olsun tecrübe oldu benim için
Ben hiçbir zaman çalıştığım yerden sevgili yapmam asla yapmam en büyük pişmanlığım bu olur. Yarın ayrılık olur aldatma olur bişey olur öyle bir insanla aynı ortamda çalışmak bile psikolojimi daha fazla yerle bir etmeye işime odaklanmamaya neden olur. Hani teklif eden de oldu niye yalnızsın hayatına birini al diye bıyık altından sev beni diyenler de oldu istemedim çünkü iş yerinde ex istemiyorum.
Ben hata yaptım siz en doğrusunu yapıyorsunuz haklı olarak bende arada işime odaklanamıyorum zorluk çekiyorum ama alıştım zaten işimi değiştirmeyi düşünüyorum ve ayrıca da eski sevgilimin ablası ve eniştesi de var çalıştığımız yerde ablası beni çok seviyor ablam yok ama öz ablam gibi neredeyse eniştesi de beni sever ama bir o keşke gerçekten ona olan sevgimin kıymetini bilseydi neyse karaktersiz pisliğin biri zaten bilse bu saatten sonra bir şey ifade etmez benim için ama at gibi giden it gibi geri gelir derler ama gelde de dediğim gibi ben zaten hayatıma bakıyorum daha da o kişiyi hayatıma almayı düşünmüyorum aynı kişiye 3. Şans veremem
Öyle zaten geri gelmesi yerine hiç gitmeyip değer kıymet bilmesi gerekirdi. Sende babasının tarlası değilsin istediği gibi gelip gidecek ziyaret edecek falan. İşini de değiştir bence yoksa aynı ortamda psikolojin daha çok bozulur. Zaten kadınsın hani bir erkek gibi devamlı çalışmaya mahkum da değilsin işten çıkınca yeni bir iş yeri bulana kadar ailen illaki maddi olarak yardımcın olacaktır. Yeter ki akıl sağlığın iyi olsun boş ver. Bazen boşvermek gerekir.
Kızın arabası felan yokmuş sanırım ama durumu iyimiş parasını yiyiyor kızın ve bizim burada çalışan bir abi var o abinin eski sevgilisine aldığı eski hediyeyi o abiden alıp o kıza vermiş
Sahte yüzüğü gerçek yüzük diye verdiyse yüreğim sızlar :) ama her iki tarafta durumun farkındaysa bir şey diyemem. Ayrıca hesap ödeyen kız mı olur. Parası yoksa sevgili yapmasın her şeyin bir raconu var.
Haklısınız evet durumu yoksa sevgili yapmayabilir ama Aynı yerde çalışıyoruz hala bir sene öncesine kadar aynı yerden bir dul kadınla çıkmıştı gözümün önünde ve o kadından ayrıldıktan birkaç ay sonra geri geldi bende kabul ettim biz dört ay felan çıktık sonra da daha biz ayrılmadan bir iki haftasından önce sanırım kızla arasını yapmış sonra bir bahaneyle benden ayrıldı
Sen bu çocukla ayrıldıysan ne hesabını yapıyorsun. boş ver gitsin.
Ya evet de ben gerçekten sevdim ben böyle severken bana bir çiçek bile almadı ama o kıza ne bilim birde bu çocuk ilk sevgilim Çocuğun nasıl birisi olduğunu tahmin etmişsinizdir daha öncesin de de aynı yerden dul kadınla çıkan biri bu ve barlarda barmenlik yapmış biri daha öncesin de eline değmeyen biri kalmadı gibi düşünebilirsiniz afedersiniz de ve biz sevgiliyken bana bir kere bile almamıştı bende arada hesap ödüyordum çoğunlukla ona ödetiyordum ama burada da kız ödüyormuş ve sanırım kız seviyormuş ama kızın çalıştığı yerden biri bizim burada çalışan bir abiye demiş ki betülün yani işte o kızın başka sevgilisi var şuna ki çocukla da o sevgilisini kıskandırmak için çıkıyormuş ama başka sevgilisi olsa ne bilim duyulurdu yani illla ki
bunu zaman gösterir kimse net tespit yapamaz kimse bilemez
Tabiki de doğru ama tahmininiz var mı peki
valla hiç net bir yorumum yok günahını almak istemiyorum güveniyorsa zamana bıraksın o sınavı zaten geçerse iş bambaşka seviyeye çıkar
Haklısınız Arkadaşım da diyor ki çocuk belki de sevmiştir diyor sevmese yüzük kolye almaz diyor ben bir ayda evlenen kişiler gördüm diyor bana
Ve bu çocuk benim eski sevgilim biz daha ayrılmadan bu kızla arasını yapmış ve benden ayrıldıktan sonra da o kıza gitti
senin için de çok zor sınav o kızla niye arkadaşlıgını bitirmiyorsun
Onlar evlenir diyen arkadaşımla mı neden bitireyim ki o fikrini söylüyor ben şuna ki kızı tanımıyorum ama Aynı yerde çalışıyoruz hala bir sene öncesine kadar aynı yerden bir dul kadınla çıkmıştı gözümün önünde ve o kadından ayrıldıktan birkaç ay sonra geri geldi bende kabul ettim biz dört ay felan çıktık sonra da daha biz ayrılmadan bir iki haftasından önce sanırım kızla arasını yapmış sonra bir bahaneyle benden ayrıldı