Kızlar, Bir kız kendine ait yüzüğü erkeğe neden hediye eder ve 2 gün sonra her şeyi bitirir? Sadece hatıra olsun diye mi?

2 aydır konuşup görüşüyorduk. Ama benimle ilgili net bir karara varması gerektiğini söyledi, haftasonu takılalım her şeyi konuşalım sonra net cevabımı veririm demişti. Haftasonu çok güzel ve eğlenceliydi bence, pazar günü ayrılmadan parmağına takıp durduğu yüzüğü bana hediye etti. Belki yüzük ölçüsü olsun filan diye verdi sandım iyiye yormuştum ama 2 gün sonra net cevabı evliliğe hazır olmadığı için bir daha konışmamamız gerektiği oldu.

Kızlar, Bir kız kendine ait yüzüğü erkeğe neden hediye eder ve 2 gün sonra her şeyi bitirir? Sadece hatıra olsun diye mi?
Cevapla