Bunu yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bunu yapanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben direkt kendisini kendisine şikayet etmeyi ve çözüme ulaşmayı tercih ederim. Hayatımızdaki insana karşı diğer insanlardan ayrı bir sevgi bağımız var. Bu yüzden şikayetçi olunan durumlar dışardan bakıldığında ne kadar ayrılık sebebi olarak gözüksede ilişki içindeki insan bunu yapamıyor.
Sıkıntını bir kere anlatırsın, ayrıl derler. İki kere anlatırsın yine ayrıl derler. Sonraki anlatışlarında artık seni dinlemezler.
Aynı zamanda özel hayatımızı başkalarına anlatmak her anlamda yanlış bir durum. Kimin ne niyetle yanımızda olduğu, bizi dinlediği, ne amaçla tavsiye vereceğini bilemeyiz.
etmem
yapan var ama... gidip karşı cins arkadaşına sevgilisini, sevgilisnin karşı cins arkadaşından onu ne kadar kıskandığını vs anlatmış mesela... Yapmamak lazım bunlar küçük düşüren şeyler, saygısızca şeyler
Hayır bunu yapan net sevmiyordur zaten. ben eşimden sevgilimden zaten şikayetçi olmam ve yarıca başkalarına da gidip sevgilimi ilişkimi anlatmam.
Cevap
23Cevap
Bir başkasına kötü özelliklerini söylemem kabul ettiysem iyisiyle kötüsüyle etmişim kimseye laf vermem
Asla etmem ama eşim beni ailesine şikayet ediyor yakınlarına şikayet ediyor maalesef
maalesef çoğu kadın kocasını şikayet ediyor ama erkek yapmıyor
Erkekler de yapıyor arkadaşlar
Ben tek suçum eşimi çok sevmek insan evindeki hiç birşeyi anlatmaz erkek kadın ailesine çok bağlıysa hiç evlenmiyecen evlenen insan tek sırdaşı eşi olacak
Size tavsiyem boşanın öyle evlilik olmaz. Kadında olsa asla destekleyeceğim bişey değil. Ha şiddet varsa saygısızlık varsa o zaman başka ama insan aile özelini kimseye açmamalı bunlar dışında.. böyle ömür geçmez yazık etmeyin kendinize de psikolojinize de
Hayır bizde şiddet yok artık insanlar uygarlaştı şiddet nadir bizde boşanma yok yinede eşimi seviyorum istediğim eş olmasada hayatımda hep tek oldu herkes bir yerde hayatını kabul eder
Bende ilk nişan atım sonra eşimle tanıştım artık dedim ne olursa olsun insanlar kaderini değiştiremiyor bazan olmuyor istesende
Şikayet etmiyorum o kadar parlatıyorum ki onu herkes onu kusursuz sanıyor 😏
Yapmayın onu bee
türk kadınının milli sporu bu. daha sevgilisini eşini bir yabancıya çekiştirmeyen kadın görmedim. benim annemde de var
Ne iyi ne de kotu ozelliklerinden bahsetmemek gerekiyor. Bu sadece iki kisinin arasinda kalmali, iyi de kotu de.
Özel hayatımın detaylarını öyle herkesle paylaşmam. Sorunlar da dahil her şeyi kendim çözmeye çalışırım.
Saygısızlık bu özelini başkası ile paylaşmak hayatına aldığın birini şikayet etmek ve küçük düşürmek saçmalık
Zaten o noktaya gelmişsem. Ayrılmak en doğru çözüm.
Hayır etmem eşimi kimseye kötülemem şikayet etmem asla ki yapsam eşim beni boşar ben de eşimi.
Etmem. Birini şikayet ettikten sonra yanına gidip yüzüne gülmek alçklıktır.
Benim özelim beni bağlar, kimseyi ilgilendirmez.
Hayır böyle bir şeyi yapmam, üçüncü kişileri dahil etmek ilişki için intihar demektir.
Kimseye özelimi açmam. Aramızda bir sorun varsa yine aramızda halledilir
Niye şikayet edeyim yahu başkaları da etmemeli zaten
Şikayet etmem. Bende olan bende kalır.
Hayatta yapmam o neymiş öyle ya 🤔
Olsa hayatta yapmam herhalde.
Aptalmıyımki özelimi paylaşayım
Çiğ ve yersiz bir davranış!
Sağlam karakter. sizlik
Hayır.. Cocukca hareketler.
Tamamiyle çocuk işi
Çocuk muyuz şikayet etmeye yahuuu
Olgunlaşmamış olduklarını
Edilmemeli çocukça şeyler bunlar.
Hayır etmem
Eda yine mi burdasın
@barbar8888888888 olmaması mı lazımdı?
Yoo başka bir yer de de gördüm de 😁
Burdakilerin yarısı yanıtlayıp gidiyorlar
@barbar8888888888 normaldir soru platformu malum :D
Valla ya😂
özelimi kimseye demem
asla yapmam bunu
Hayir gerek duymm
Sikayet edeceksem sevgili olmamayi tercih ederim
Hayır etmem
Ne münasebet.
Hayır etmem
hayır etmem
Hayır.
Neden benim sırrımı herşeyimi başkaları bilsin ki
Hayır
Aslaa
Etmem
Tabiki hyr
Anneme
Hayir
Saçma hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?