18 yaşında birinin 24 yaşla sevgili olması olumsuz mu?

Arkadaşlar merhaba ben 18 yaşındayım.24 yaşında birisiyle sevgili olmam sizce olumsuz bir durum mu? Kafa yapılarımız hayatlarımız çok benziyor ve iyi anlaşıyoruz. Ama yine de bazen insanların tepki göstermelerinden çekiniyorum. Bundan dolayı sormak istedim görüşleriniz nedir

18 yaşında birinin 24 yaşla sevgili olması olumsuz mu?
Cevapla