Sevgilinizin çocuk sahibi olamayacağını öğrenseniz ondan ayrılır mıydınız, yoksa onunla beraber olmaya devam mı ederdiniz?

Sevgilinizin çocuk sahibi olamayacağını öğrenseniz ondan ayrılır mıydınız, yoksa onunla beraber olmaya devam mı ederdiniz?

Erkek ayrılır.
Kadın ayrılmaz
Erkek soyunu yürütmek ister çocuk veremeyecek bir kadını sevse dahi yine de onunla bir yuva kurmak istemez.
Kadın ise yaratılışı gereği daha fedakar bir yapıya sahip olduğu için çocuk olmayacağını bilse bile yine de ayrılık düşünmez
Ben istisnayım bu konuda :)
Valla sorun etmem ama peki öyle olsun :)
Ancak genel olarak dediğinizin doğruluk payı var.
Evliliğin tek amacı çocuk sahibi olmak değil. İnsan kendini tamamladığını düşündüğü kişiyle bir ömür geçirme düşüncesiyle evliliğe karar verir. Benim de önceliğim çocuk değil, hayatımı paylaşmak istediğim kişi olur.
Devam ederdim. Herkes çocuk sahibi olmak zorunda değil. Toplumun yarısından fazlası, çocuk sahibi olmayı hak etmeyen ve yetiştirdiği çocuklar diğer insanlara bela olan kişilerden oluşuyor. Ben sevgilimi gerçekten seviyorsam, ilişkimizde aşk varsa onu bırakmam.
Hayır ayrılmam ben çocuk için sevgili olup evlenmiyorum ki ben onu sevdiğim için sevgili olup evleniyor um çocuk için sevgili olup evlenmek sadece çok saçma
Cevap
13Cevap
Çok üzülürdüm ama ayrılmazdım.
Hayır ben ayrılmam tabi ki de.. zaten çocuk şart değil çünkü benim için sevgilimin çocuk sahibi olması değil aramızda ki aşk ve sevgi bağı önemlidir.. evlilik de ben buna bakıyorum en çok.. ama kızım olmasını da çok isterdim bir gün evlenirsem hayalim bu.. her şey gönlünüzce olsun...
Çok seviyorsam ayrilmazdim ama bu durum beni baya üzerdi
Eğer çocuk sahibi olma isteği sizin için hayati öneme sahipse ve bu isteğinizi partnerinizle paylaştığınızda ortak bir anlayışa ulaşamazsanız, ilişkinizin geleceği hakkında düşünmek gayet normaldir. Bence önemli olan, bu tür bir durumda dürüst ve açık iletişim kurmak, duygularınızı paylaşmak ve karşılıklı anlayışı sürdürmektir
Benim icin daha iyi olurdu gereksiz bana gore hem sorumluluk hemde ülkenin bir geleceginin olmaması bu dusunceyi teşvik ediyor
O zaman ne karar verirdim bilmem. sevgilim olma ihtimali bile sıfır iken. daha uzak gelecek düşünmeye gerek yok
Çocuk istemiyorum, bu konuda baskı yemektense bu seçeneği tercih ederim. İyi bir anne olabileceğini düşünmüyorum.
Zor bir durum ama ayrılmam sevgilimse sadece çocuk için değiliz.
Ne münasebet? Doktora gider sabırla bekleriz. Olmuyorsada olmaz. Çocuk sahipleniriz.
Başka bir kadınla evlenmeme gönül rızasının olmasını isterdim.
Daha bir bağlanırdım ona, çocuk istemediğimden değil destek olmak isteği daha da bağlardı.
Tabi ki hayır.
Çocuk esirgeme kurumları yavrucak dolu maalesef 🥹
Ayrılmam hemen isterse evlat ediniriz ve kimseye demeyiz
Bu sebepten ayrılmam ya. Çocuk illa da şart değil benim penceremde.
Sevip aşık olmuşsam yarı yolda bırakmam. Tıp ilerledi bir şekilde olurduk
Ayrılmam onu daha çok severim onu öperim.
Ayrılmam benim var zaten 🥰🥰
Hayır. Zaten çok çocuk meraklısı değilim.
Yooo bnde istemiom sikinti olmazdi
Niye ayrilim her şey cocukmu yani
Ayrılmam, zaten çocuk istemiyorum.
yani evet ben kız bebiş istiyorum
evet ayrılırdım
Hayır ayrılmazdim
Ayrılırdım.
Ayrılmam
Ayrılmam
Ayrılmazdım
Hayır ayrılmazdım.
belli olmaz
Ayrılmam
Ayrılmam
Evet
Bu mıdır yani aşk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?