Zamanında bana yürüyen ama arkadaşça davrandığım biri sevgili yaptıktan sonra bana açıldı. Ne yapabilirim?

Onu kaybetmek istemiyorum. Duygularımdan hiç bahsetmedim ama son buluşmada elimi tutunca bende tuttum. Sevgilisinden hala ayrılmadı ama arayıp çağırıp konuşsam ve bi seçim yapmasını istiyorum. Hata mı ediyorum?

Zamanında bana yürüyen ama arkadaşça davrandığım biri sevgili yaptıktan sonra bana açıldı. Ne yapabilirim?
Cevapla