Çok seviyorum açılamam şuanlık olmaz yani. O da herkese davrandığından daha farklı daha ılımlı bana. İyice kendime nasıl çekerim?

Çok seviyorum açılamam şuanlık olmaz yani. O da herkese davrandığından daha farklı daha ılımlı bana. İyice kendime nasıl çekerim?
Cevapla