Erkek arkadaşımla anlaştık iki hafta önce annesi annemi aradı ve dedi böyle böyle kızınızı istiyoruz. Babamın çok gönlü yok bu duruma bizde dedik iyi baban da babamı arasın içi rahatlar belki.
Şimdi sorun şu ki, biz tartıştık bi kaç gün önce ve tekrar barıştık ama şöyle oldu. Haklıydı sinirlenmede bişey demiyorum ama sinirli iken ne yapıyorsan yap artık dedi, ben üstüne gittim hallettik sonunda ana demek istediğim orada bende sinirlendim bende ona iyi tamam o zaman deseydim Bidaha yazar mıydı.
Yani hemen ufak bişeyde bitirecek bi tip mi diye aklıma takıldı.
Şimdi soruyor babam ne zaman arasın babanı diye ama bende kafamda bu takılı kaldığı için ne diyeceğimi bilmiyorum, acele etmek istemiyorum artık
Şimdi sorun şu ki, biz tartıştık bi kaç gün önce ve tekrar barıştık ama şöyle oldu. Haklıydı sinirlenmede bişey demiyorum ama sinirli iken ne yapıyorsan yap artık dedi, ben üstüne gittim hallettik sonunda ana demek istediğim orada bende sinirlendim bende ona iyi tamam o zaman deseydim Bidaha yazar mıydı.
Yani hemen ufak bişeyde bitirecek bi tip mi diye aklıma takıldı.
Şimdi soruyor babam ne zaman arasın babanı diye ama bende kafamda bu takılı kaldığı için ne diyeceğimi bilmiyorum, acele etmek istemiyorum artık
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Sadece bir olaydan senin tüm hayatın için bı yorum yapamayız ne çocuğun karakterini biliyorum nede senin birbirinizi en iyi siz taniyorsunuz ama bu zamana kadar birbirinizin ne kadar yanınızda durdunuz kötü gününde yanindamiydi bunları düşünüp ilerisi için bir sonuç olusturabilirsin
Yani şöyle ben küçük yaşta evlendirildim ve boşandım kendisi de bekar bi erkek. Bu konuyu kafasına takmadı beni çok seviyor onda da şüphem yok. Sadece işte eğer aramızda bi sorun olsa hemen bitirecek tip mi bunu nasıl bilebilirim sonuçta ona sorucam hayır diyecek ama inanmam lazım
Dediğim gibi tek bir olaydan genelleme yapamam onun karakterini sen daha iyi bilirsin geçmişinize bakıp geleceğe yön ver geçmişte nasıl davrandiysa gelecekte de öyle davranır eşler çiftler sürekli kavga eder bir kavgadan dolayı böyle abartılı düşünmeye gerek yok bence
olmaz o iş.
gömleğin ilk düğmesi yanlış iliklenmiş bi kere.
en baştan bi sürü pürüz var.
Nasıl yani
ailevi temaslar epey bozuk olmuş. karşılıklı bir ikna ve huzursuzluk tablosu var. aileler çok müdahil olur o evliliğe ileride.
o çocuk yarın bir gün , yok olmayacak üzeriz birbirimizi devamını getiremeyiz bahanesine sığınır at fava bekle.
Şöyle anlatıyım, aile temasları şöyle bozuk babam oğlanı bu yaz gördü ve babam biraz eski üsulu kendisi ve onu dar pantolon giydiğini görünce gıcık kaptı aile yönünden böyle.
aile rızası olmadan olmuyor bu işler ya, ama baban da suyunu çıkarmasın yani giyime göre direkt karakter teşhisi konmaz. güzel bir iletişim sağlayın sen de çocuğu babanla tanıştırsaydın öncesinde keşke.
yine de bilemiyorum ben pek olumlu bir hava almadım. belki biraz daha zaman tanımalısınız birbirinize çok aceleye getirmeyin
Yani çocuğu babamla tanıştırmam imkansız. Babam onunla konuştuğumu bilmiyor. Bizim oralarda anca ailesiyle gelir duyurur kızı istediğini anca öyle tanışırlar. Babam da evet pantolonu görünce gıcık oldu. Ve şöyle onun olduğu köyde eski babamın zamanlarında yani 30 yıl önce erkekleri çok sinirli felan olurmuş. Babam bide buna dayanarak böyle söylüyor
oooo yöresel tabular. sıkıntılı bir konu 😄 bir aile büyüğünü araya sokmaya çalış seni savunacak şekilde arayı yapmaya çalışsın
Ayneeeeen öyle yöresel sorunlardan kaynaklı benim durum. Ortaya da bu bi kaç gün önceki olay olunca ben şüphede kaldım acaba bende sinirle tepki verseydim bırakıcakmıydı orada. Bunu nasıl denerim yani nasıl anlarım böyle olup olmadığını
çocuğa direkt soracaksın, bu tip ailevi sıkıntılarda bakış açın nedir diyeceksin. sahiplenici bir tavır sergileyemiyor gibi görünüyorsun bu durum bence normal değil, sen nasıl rahat oluyorsun de.
ıh mıh deyip bahanelere sığınıyorsa kaç ordan 😄
Ya onun ailevi sıkıntılarda derdi yok. Biz tamamen başka bi olay hakkında tartıştık ve o haklıydı ama benim takıldığım şey o beni dinlemeden iyi artık ne yapıyorsan yap dedi çözmeye çalışmadan. Buna diyorum hemen Atacak bi yip mi yoksa sinirle normal mi bunu söylemek
çok sağlam bir karakter değil bence, bir ömür güvence verir mi sana bunu bir sorgula
Çocuk var mı senin
Hayır niye