Arkadaslar ben 22 yasindayim ama 20 ler bana hic cekici gelmiyor. nedendirrr?

30 larindakilerle cok konustum bu zamana dek ama diyecek olursaniz demek ki olgunlardan hoslaniyosun diye o da degil cunku 18 yasinda flortum de oldu. yani 20 lerinde olmasinda buyuk kucuk fark etmiyor. neden sizce garip yani

Güncellemeler
+1 yıl
Olgun seviyon diyenlere turkce hocasi tutucam...
18 lik flortum de oldu diyorum. ben 22 o 18 di
Arkadaslar ben 22 yasindayim ama 20 ler bana hic cekici gelmiyor. nedendirrr?
Cevapla