Eski erkek arkadaşım doğum günümü gece yarısı ilk kutladı. Beni arkadaşı olarak mı görüyor?

Geçen sene benden ayrılmıştı, daha sonra tekrar deniyelim dememe rağman yanaşmamıştı bende akışına bıraktım dostca gibi davraniyorum. Geçen doğum günümü tam 12 den sonra arada ilk kutladı. Akşam pasta yemeğe gel dedim geldi ama hediye almamış öyle çiçek bile almadan uğradı gitti? Bu adam ne yapmaya çalişiyor sizce bana dönecek mi ya da oda arkadaşca mi görüyor beni? Çünkü sıcak sözler veya kendiliğinden görüşelim vs demiyor?

Eski erkek arkadaşım doğum günümü gece yarısı ilk kutladı. Beni arkadaşı olarak mı görüyor?
Cevapla