Konustugum adam kafamı karıstırıyor. onu cok istiyorum ve bu durumdan sıkıldım yoruldum ne yapmam lazım?

iyi hos konusuyoruz egleniyoruz ama asla niyetini anlayamıyorum. flört desek degiliz sevgili hic degiliz ama arkadas da degiliz. bazen beni cok yükseltiyor bazen de kanka ayağı yapıyor. ona biz neyiz diye sorunca soruyu evirip cevirip baska yere getiriyor. kız cevresi de yok bunu biliyorum ama cepteymisim gibi hissediyorum... lütfen bana bi akıl verin
Konustugum adam kafamı karıstırıyor. onu cok istiyorum ve bu durumdan sıkıldım yoruldum ne yapmam lazım?
Cevapla