Merak ettim
Nasibinde yoktur
Daha önce yapmıştır
Diğer (yorumlarda belirtelim)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merak ettim
Şimdi ben büyük konuştum bu kız bana nankörlük yaptı ya dedim ki ben asla yapmam dedim sonra sınavlar oldum tabiki yapmadım niye yok çünkü sınav oluyorum ve bu çocuk beni hala düşünüyor herkesle yattığı halde şerefsiz 😠😠😠
Kim bu çocuk?
Kuzen
Kuzenle neden ciddi düşünüyorsun anlamadım normal bir şey mi ben bile kuzenlerimle ciddi düşünmedim.
Ciddi düşünmüyorum takmış bana yatacak
İyi yatacak başka bir yer bulamamış zaten😂. Evde yatak yok😂😂😂.
Ya kullanmak için eskiden kullanamadı ya korkutuyor
Eskiden de mi bunu çok denedi?
Evet
Sen neden evlenmedin?
Nasip kısmet olmadı
Çalışıyor musun? Ne iş yapıyorsun?
İşim yok
Ev hanımı?
Öyle diyelim
Uzaktan mi çalışıyorsun yoksa?
Benim sosyal hayatım yok
Anladım üzücü peki geçimini nasıl sağlıyorsun? Paraya muhakkak ihtiyacın vardır.
Ben ailemle yaşıyorum
Belki insanın içinde bir utanma duygusu veya zaten bizden olmaz o da beni sevmiyordur diyen bir iç ses olduğu sürece bu işler olmaz zaten. Korkmadan açılacaksın sonucuna katlanacaksın eğer ki açılmaz isen o içinde büyük bir sıkıntıya dönüşür eğer ki açılırsan seni kabul etmez ise bir süre sonra yavaş yavaş unutmaya başlarsın zaten.
Öylesine birisi hayatına almak istememiş olabilir, zinaya yaklaşmak istemiyor olabilir, zor seviyordur, denk gelmemiştir ya da tercih etmiyordur
Kız değil ama bahsettiğim. Gerçi ikisi için de örnek verebilirsiniz ama?
İlişkide cinsiyet ayrımı yoktur.
Abla yaşın 34 mü gerçekten?
Ayıptır sorması ama?
Oyle kardesim
Öyle anlattın ki abla bu durumu kendin yaşamış gibi😂.
Buram buram yaşanmışlık koktuğu doğrudur : )
Abla özele kaçmaz ise (karışmasın diye senin için maddeledim😊):
* Bu zamana kadar kaç ilişkin oldu?
* Nasıl gelişti neden ayrıldın?
* İlişkiler konusunda küçüklerine ne tavsiye verirsin?
* Şimdiki ilişkilerin boyutu sence neden değişti?
Ablam ilişki hakkında fikir alınacak en son kişiyim.
: )
Neden?
Oyle..
Fikir olmasa bile tecrübeni anlatabilirsin bence yaşamışsın bak?
Cevap
2Cevap
ben buna yaklaşıyorum sebebini söyleyeyim herkesten nefret ediyorum
Kendi tercihi olabilir.
Zaman belki de zamanı olmamıştır
Bir yerden sonra hayattaki önemi kalmıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?