29 yaşında hiç sevgilisi olmamış biri artık sevgili yapmalı mı?

29 yaşımdayım, hiç sevgilim olmadı. Yaşımın 30 olmasına üç ay kaldı. Kadın-erkek ilişkileri konusunda hiçbir tecrübem yok. Düşünüyorum da bu konuda epeyce eksiğim. Sizce artık bir sevgilim olmalı mı? Diğer yandan da bu konuda çekingenlik hissediyorum ve kadınlara karşı tavrım hiç doğal değil. Yani oldukça resmî bir duruşum var. Bu ise kadınlara karşı beni açılamaz duruma sokuyor. Neler tavsiye edersiniz bana? Zincirlerimi nasıl kırabilirim?

Güncellemeler
+1 yıl
Yetersizlik duygusu da esir alıyor beni.
29 yaşında hiç sevgilisi olmamış biri artık sevgili yapmalı mı?
Cevapla