Hani tipim için tercih etmiyorlar diyeceğim, paramda var ağzına yanayım... Psikolojim bozuldu artık, dışarı çıktığımda, herhangi bir çifti görünce triplere giriyorum, efkarlanıyorum. Benim ne eksiğim varda kız arkadaşım olmuyor be arkadaş? Elim yüzüm düzgün, boyluyum ve bosluyum lakin sevgilim olmuyor. Sizin istediğinizde bu değil mi zaten kızlar? Paramda var, neden olmuyor. Çok mu şanssızım ne anlamadım. Utangaç bir tipim, kendi soruma kendim cevap vermiş olmadım bunu dememle zira hayatımda totalde 10 kıza yürümüşümdür, hepsi de olumsuz...
Güncellemeler
+1 yıl
Up Up Updullah :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence eşin öyle bir dua ettik seni kimseye nasip etmiyor
Falcı mısınız?
Tövbe tövbe hayır tahmin sadece
ANladım
Para derken...
Çok para gerekiyor yani biliyorsun değil mi
2 evim var 1 yatım 1 arabam 1 motorum var. Sayayım mı?
Bende Denzel Washington mo kardeş
İnan, inanma, senin doğrun. Kimseye yalan borcum yok. Hadi iyi günler
Adın çıkmış olabilir
Şehir mi değiştirmem lazım yani?
İnsanların düşüncelerini ve ilişkileri pek takmaman lazım yani
nasip işi bunlar çok takma
Herkes takma diyor da olmuyor be hanfendi... Dün nasıl bugün olmayacağını biliyorsaydım, ve nasıl bugün öyle olduysa, bugün içinde öyle diyorum. Kısır döngüye girdim, çıkamıyorum. :(
Öz guven yoksa dierleri fos
yok
Bosun ozman
Tamam
Boyun kaç knk
185
En az 190 olmalı ondan
Bi yürü işine ya :D. Brad Pitt 180 boyunda, götürmediği kız yok. Sen kalkmış en az 190 diyorsun. Ayrıca arkadaşımın boyu 170 ama son derece yakışıklı. Ne içiyorsan bende denemek istiyorum. Nasıl bir kafa yapıyorsa artık
Knk kısa boylusun diye ağlama benim boy 180 zaten sevgilimde 197 benim parası da var tipi de merak etme senin gibi klavye başında sevgilim neden olmuyor diye ağlayan loser biri değilim sen git doritoslu parmaklarınla aç YouTube Enes Batur daireden son çıkan kazanır izle :)
185 mi kısa Allah aşkına :D? Türkiye'de boy ortalaması175-177. Ne saçmalıyorsun? Neymiş ağlıyormuşum, ha ha , hiç te güleceğim yoktu. Allah razı olsun güldürdüğün için. Benimde param var, loser falanda değilim. Hayat beni böyle imtihan ediyor. Senin gibi dengesizlerle vakit kaybetmemek adına, yazsan dahi konuşmamı sürdürmüyorum. Hadi hayırlı günler
Ayrıca bir taraftan daha girdireyim, içim soğumadı, o 197 cm boyunda erkek arkadaşım var diyorsun ya. 180 boyunda olan Brad Pitt'in tırnağı etmez 😉
Doritos ile güzel deneyimler edinmişsin, konuşmandan belli. Yazık kafana
Zavallı ve doritoslu parmaklarıyla video izleyen sensin. Şu an izlemesen bile bunu geçmişte yaşşadığına adım gibi eminim. Hadi konuş bakayım şimdi konuşabiliyor musun
Tuhaf
Neden?
Yani genelde olur öyle erkeklerin sevgilisi de nasip
Çokta şaapmamak lazım
Tamam da, bir sevgiliye ihtiyaç duyduğumdan beri yani 5 yıldır (20 yaşındayım) 6-7 yılda diyebilirsin 8 yılda diyebilirsin. Tam hatırlamıyorum. Ta o zamanlardan beri olmuyor. Ondan diyorum.