Zenginim, zekiyim, elim yüzüm düzgün ama sevgilim olmuyor?

Soru başlıktaki gibi. Zenginim, param gani gani. Zekiyim, param zekam sayesinde. Elim yüzüm düzgün, mankenlik ajansına kayıtlıyım, insanlar yakışıklı der, egolu gözükmemek adına elim yüzüm düzgün diyorum. Boyumda uzundur bu arada. Yok yok, 4/4lüğüm. İllaki kusurlarım vardır fakat sevgilim olması için bütün kriterleri karşılarken sevgilim olmuyor. Neden?

Zenginim, zekiyim, elim yüzüm düzgün ama sevgilim olmuyor?
Cevapla