Senden sonra çok kişi oldu ama senin gibisi olmadı diye düşündüğün birisi var mı?

Bazı sevgililer vardır, biter gider. Ondan sonra birileri olabilir ama onun gibisi olmaz. Ulan maymun suratlı senden sonra kişi oldu ama senin gibisi olmadı diye düşünürsün. Ondan nefret edersin ama onu da özlersin. Oldu mu böyle birisi hayatınızda?

Benim mi var tabii. Ondan sonra çok kişi oldu ama onun gibisi hiç olmadı. Belki olur diye de alternatif değerlendirmelerine devamke 😂😂

Senden sonra çok kişi oldu ama senin gibisi olmadı diye düşündüğün birisi var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Vay peeeeeee. Benim sorum böyle şeyler de seçilir miymiş?

Sorun Günün Sorusu oldu, ışık hızıyla gelecek cevaplara hazır ol ve yorumlaşmaya başla!
Senden sonra çok kişi oldu ama senin gibisi olmadı diye düşündüğün birisi var mı?
Cevapla