İki gündür konuştuğum kız bu haftasonu buluşmak istiyor. Bu kadar çabuk olması normal mi?

Daha yüzünü aklıma kazıyamadım, buluşma noktasına gidince tanıyamam bile ama o buluşalım diyor. 🤦🏻 Sana göre normali nedir bu işlerin?

İki gündür konuştuğum kız bu haftasonu buluşmak istiyor. Bu kadar çabuk olması normal mi?
Cevapla