Kadınlar bir ilişkiye başlarken ne düşünür? Her ilişkisine evliliğe kadar gidebilir gözüyle bakarak mı başlar? Yoksa bir kaç ay takılayım , ciddiyete dönüşmesin de der mi?

Kadınlar bir ilişkiye başlarken ne düşünür? Her ilişkisine evliliğe kadar gidebilir gözüyle bakarak mı başlar? Yoksa bir kaç ay takılayım , ciddiyete dönüşmesin de der mi?

Bu tam olarak kişiden kişiye değişen bir durum.. Ben biraz da yetiştirilme tarzıyla bağlantılı buluyorum.. Aile etkeni çok önemli.. Hiç bir insan kendine yakışmayan bir şeyi yapmaz..
Evet ama ebeveyn kontrolü bu alanda öne çıkmalı..
Mesela ben bir konuda karşımdaki böyle yaptı.. Ben neden ona öyle iyi davranayım ki diye düşünürdüm.. Babam hep bunun önünü keserdi.. O sana taş attı diye sende taş atmak zorunda değilsin.. O sana taş mı attı sen gül at kazanan sen olursun demişti.. Evet haklıydı.. O zamanlar babama çok kızıyordum hatta bazen tartışıyorduk ama şimdi iyi ki de müdahale etmiş diyorum.. Benim ben olmamda her zaman destekçim oldu.. İyiki benim babam olmuş.. Bizi çok güzel yetiştirdiğini düşünüyorum..
Herkes senin kadar şanslı değil maalesef. Babam eli öpülesi bir baba. Hiç ilgisiz ya da tam tersine kötü babalar da var. Ya da çocuğun internette kimlerle muhatap olduğunu bilemeyen teknoloji bilmeyen , istese de kontrol edemeyen anne babalar. Bazen hiç tanımadığı bir videoya inanıp anne babasına inanmayan çocuklar. Oyunlar zaten ayrı bir tehlike. Hele de içinde etkileşim olan oyunlar. O yüzden evet çocuklarla ilgili olmalıyız.
Evet canım babam kızların ilk aşkları babalarıdır.. Bendeki yeri bambaşka.. Azıcık geç kalsam ararlardı nerde kaldın diye.. 😂 Kontrolü elinden ne annem ne de babam bırakmazlardı.. 😄
Bizim zamanımızda dijital takip sistemleri yoktu.. 😄 Babam da kızmazdı.. Notlar düşük olsa bile olsun benim kızım düzeltir derdi.. 😄 Gidip boynuna atlayasım geldi.. 😅 Yanaklarını sıkıp öpmek gerek canımın içini.. 😄
Bulabildin mi babanın aynısını bari 😂
Malûm kizlar babasına benzeyen kadınlara aşık olurlarmis 😂
Dijital sistemler tabii ki benim şansım, zamanin getirdiği bişey. Hem onları kontrol ediyorum, hem de rahatsız etmiyorum. Ama yine de fiziksel olarak da desteklemek lâzim tabii ki. Kızım arkadaşları ile 18 olmadan şarap içmek içmiş dışarda. Kendisi alkolik olan arkadaşınin babası küplere binip kızına ceza verirken alkolle hiç arası olmayan ben bir dahaki sefere beni de çağır ulen dedim 😂
Yakınımda zaten kendisi.. 😄
Anlayışlı olmak lazım.. 😄 Ne mutlu senin babalığına o zaman.. 😅
Evet ailem yakınımda onlardan uzakta yapamam ki.. 😄
Mantıklı çok güzel demişsin.. 😅
Yarama tuz basma lütfen.. 😄😅
😂😂 Önemli değil estağfurullah ne kusuru.. 😊
Yok kusur falan cidden.. 😄
Teşekkür ederim @tatlıcadı34 😂
Rica ederim.. 😅 Yalnız tatlıcadı diye birisi varmış.. 🤣🤣🤣
Bence de.. 😄 Şanslıymışsın allahtan.. 😄
Belli belli.. 😄
Yaptığın etiketten.. 😂
Günaydın.. Teşekkür ederim.. ☺️
Kimisi evlenmeyecegi insanı tanımaya bile fırsat vermez, kimisi taniyim duruma bakayim olur mu olmaz mı der, kimisi de evlenmeyecegini bile bile hayatına alır sevgili olur her şeyi yaşar.
@enolmayan her şeyi yaşayabilir yani 😂
@perlamare Argo tabirle takılmalik ilişki yasar
Teşekkür ederim. Nickini ve cümleyi birleştirmek istedim. Güzel bir birleşme oldu sanki.
Simdi oldu, köşeli biraz benim ki
Estağfurullah. Bir bakışta anlamak zor tabii ama benim aklıma ilk o geldi 😂
Gercekten tam olmuş
Cevap
7Cevap
Evet kadınlar da takılmalık ilişki yaşarlar.. ama ben yaşamam.. ben sadece ömürlü ilişki yaşarım sevdiğim kadınla
Eskiden evlilik istiyorlardı şimdi erkeklerden daha çok takılma zihnine sahip olmaya başladılar
Ben konunun dışındayım, meyhane açmakla meşgulüm diyorsun yani 🤪
Aynen ama meyhane değil mekan
Davetliyiz nasılsa açılınca öğreniriz aradaki farkı 😂
Daha önce ortamdan bahsetmiştim sana ama bir de gözlerinle görmen gerekiyor gibi fjdfj
Görmeden olmaz tabii. Şey etmek lâzim: görmek 😂
Hayır evlilik diye bir kaide yok. Arada takılmak için ilişkilerim oldu
Neden
Beni doğru tanımışsın. Takılmalar bana göre değil, ciddi ilişkiler daha iyi.
Evet😀
takılmalık ilişki yaşayacağıma yalnız ölürüm daha iyi ciddi olmayacağım bi insanı kaale bile almam hayatımda yeri yoktur öyle bir insanın
Wuuuuu, çok sert bir açıklama. 🤷🏻♀️
ama öyle ciddi bakmadığım bir insanı adam olarak kaalede almıyorumdur dolayısı ile o kişiyle zamanımı vaktimi duygularımı sözlerimi aklınıza gelebilecek hiç bir şeyimi paylaşmam harcayamam da
Bakma tepkime, olumsuz bir tepki değildi. Tebrik ederim gerçekten 👏
olumsuz bir şey söylemişim gibi tepki sandım 😀
😂😂😂
Ben de sonradan okuyunca öyle anlaşıldığını anladım, o yüzden belirtme gereği duydum 😂
Sorun sende değil bende 😂
sen neden her sorunda benim dediklerimi yanlış anlıyosun ya da demek istediklerini yanlış aktarıyorsun ya 😂
A-) İşime öyle geliyor olabilir.
B-) Kafalarimiz ters çalışıp kısa devre yapıyor da olabilir.
Ama sonuç da doğruyu buluyoruz de mi?
Ama ben genelde işime geleni anlarım. A şıkkı ağırlıkta sanki 😂
işine geleni mi anlarsın üzdü 🙄
Anaaa, harbi üzülmüş heeee. Olur mu ya öyle şey. Espriydi tabii ki 😂
he taam 😀
Kişiye bağlı mesela ben ciddi yaklaşırım. Evlilik düşünmediğim kişiyle sevgili dahi olmam.
Teşekkürler 🙏
Tövbeler olsun evlilik deme bana 😂 hiç ilişki yaşamam daha iyi 😅
Öyle de demeyelim biz genede yanlış anlaşılır şimdi 😅
Bence bana bulaşmasınlar 😅
Ilk buluşmaya gelinlikle gideriz , ne anlarsınız, 😂😂
Kadınlar duygusal varlıklar.
Çoğunluğun beklentisi evlilikle sonuçlandırmaktır. Toplum baskısı da bu yöndedir.
Zihniyetinde evlilik yoksa yaşar neden yaşamasın ki
İstiyorlar genelde. Yani çok az var takılayım diyen
çok hoşlandığım biriyle sevgili olmayacağımızı evlenmeyeceğimizi bildiğim halde bir kerelik yaşamıştım. yaşanıyor yani niye yaşamayalım
Hayır evlilik gözümde yük
Sorumluluk alamıyorum sıkılıyorum çok erken yaşımda evlilik teklifi aldım belki o da korkutmuş olabilir
O onların hayatı
Hayatını kurtarmak birilerinden kaçmak veya eski ilişkisinin üstünü örtmek için aceleci davrananlar bence çoğunluğu. Ben bütün olmak istiyorum gözüm arkada kafamda soru işaretleri ile konforumu bozamam sırf evlilik için
Sen ne hissediyorsan ve istiyorsan aynısı öylr füşün
Kesin evlilikle bitsin istiyorum 💁🏻♀️
takılmalıkların alasını yaşıyorlar :D
Var eli a*mında gezen kadınlar
Yaşar tabi.
yaşayabilir
geneli evlilik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?