AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Laf sokmuş sana aşırı belli değil mi? Komik de değil yani gülmek için atmış olsa başka video mu yok. Sinirim bozuldu
Kız çok tatlı ya, bir de benim çocukluğuma çok benziyor , o da benzetip attı diye düşünmüştüm ben.
Ne hissettiğini bilemem. Ben sadece gördüğümü yorumladım.
Kadınlar laf soktu diyor erkekler eğlen diye attı diyor
Gül diye video atmış her şeye işjillenme..
Ya aslında ben çok gülmüştüm. Bir de kız benim küçüklüğüme aşırı benziyor. O da çocukluk fotomu gördü. Bana benzetip attı diye düşünmüştüm ama bir kaç kadın arkadaşım laf mı soktu sana bu diye beni gazlıyorlar
Yok ya erkeklerin beyni böyle laf sokacak kadar gelişmemiştir
Çocuğu sevimli bulmuştur atmıştır
Çocuk gerçekten çok tatlı. Bunun diline biber süren olmamış anlaşılan dedim güldü. Bak bende başka bir tane var hem o daha edepli dedim. Şunu attım.
www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== Bana cevap olarak 😍😍😍😍 yazmış. Ama başka bir şey yazmamış. O yüzden ben de yazamadım.
İlginç bir iletişim şekli
Videolarla iletişim yani normal konuşma yokmu
Eskiden çok vardı. Sürekli mesaj atar arardı. Hatta ben kaçardım artık yazma kapatcam işim var derdim. Buluşmak için de çok ısrar ederdi. Bir gün sevdiğini de itiraf etti ama ben duygusal boşluktasın diyip reddettim: ondan sonra aramız açılmaya başladı. Bana artık samimi konuşmayalım, ben sınırı ayarlayamıyorum olduk sanıyorum dedi. O günden beri de ya tek kelimelik mesajlar, ya foto beğenme , şimdi de bu video atma işi.
Bu çocuk seni seviyor demek ki.. nerden duygusal boşlukta olduğu izlenimine kapıldın ki
Reddedince samimi olmayalım dediği için mi böyle düşündünüz? 1 seneyi geçti mahkemesi devam ediyor. Boşanma sürecinde. Eski iş yerinden arkadaşım. 2 yıl beraber çalıştık o evlenmeden önce. Dediğine göre evlenmeden önce de varmış onda bu durum. Boşanma sürecim ile ilgili değil sen anlamamışsın beni hiç, ben sana hep böyle yaklaştım dedi. Ama ben duymak istemiyorum itiraflarını filan dedim.
Ooo durumlar düşündüğümden daha karışık çıktı... Bu durumda boşanma nedeni sen olabilir misin acaba
Hayır alakası yok. O evlendi, kız Almanayadandı. Bunlar beraber Almanya’ya gitti. Bir süre orada kaldılar. Sonra adam orada garanti iş bulamayınca beraber dönüyorlar Türkiye’ye. Sonra burada geçiremiyorlar , kadın çok kıskançlık yapıp kısıtlıyormuş. Bizim eski mesajlarımız yüzünden baya kavga çıkartmış, inanmamış sevgili olmadığımıza beni çok kıskanmış filan. Ama o evlenince biz bir daha hiç mesajlaşmadık, görüşmedik ki. Onun evliliğinden önceki bir iletişim yüzünden kocası ile arayı boşanacak düzeye getirmesi olabilir mi sence? Adam açmış davayı. Boşanmak isteyen adam. Kadın istemiyor zaten çok da tehdit etmiş. Sana gününü göstericem diye. Ama ben boşanma sebebi olabilecek bir durum görmüyorum kendim ile ilgili. Ama bir taraftan adam sana itiraf etmem gereken şeyler de var dedi. Bilmiyorum bak kafam çok karıştı
Eee bence çok alakası var, resmen yuva yıkan kadın olmuşsun bilmeden..
Adamın eski mesajları saklamasıda bi acayip
Dostum bence yok ya, evli olduğu sürece biz iletişim kurmadık ki bir kere bile.
Bazen bazı erkeklerin bazı kadınları unutamadığı olur.. mesaj şu bu önemli değil 1 yıl görmese sönmez o kor...
Bin yıl olacaktı pardon
İş yerine getirdi kadını bir kere , onun yanında bana arkasını döndü oturdu, kadın beni boğacaktı nerdeyse. Resmen beden dili ile benimle ilgisi olmadığını kadına ispatlamaya çalıştı, bende hiç hamle yapmadım, hatta kadına size çay ısmarlayım mı filan dedim. Taktığımı belli etmedim: beni aradı ben evleniyorum diye bu adam o zaman. Ben iy çok mutlu olursun umarım çok sevindim senin adına dedim. Üzüldüğümü bile hiç çaktırmadım ki
Ama aramızda fiziksel bir şey yaşanmadı, aşk itirafı öncesinde asla olmadı. Ve adam baya eli yüzü düzgün , fizik on numara , mankenlik filan yapmış bir ara. Bir sürü güzel sevgilisi de olmuş. Unutamasa beni mi unutamayacak saçma değil mi
Mesajları neden silmedi diye bende şok oldum. Acaba benle hava mı attı ki kadına dedim
Kendini neden hafife alıyorsun ki belki sende çok güzelsin... Hem kaç kız ile beraber olursa olsun erkekler genelde hayata ya 1 ya 2 kıza gerçekten vuruluyorlar... Diğerlerine yalan söylerler... Benim babam annem öldükten sonra 40 yıl önceki sevgilisine mesaj attı mesela... Acı gerçekler
Bilmiyorum ki o da diyordu, sen çok güzelsin, çok sempatiksin, bazen kilo aldım ben filan diyorsun ya sen harika bir kadınsın , aşırı sevimli sempatiksin, lütfen şu sınırı geçme muhabbetini ortadan kaldır , sana itiraf etmem gereken çok şey var seviyorum seni dedi. Sesi resmen yalvarır gibi geliyordu. Ben ona çok iyi geliyormuşum, ezelden beri beni tanıyor givi hissetmiş hep, başka bir sürü kadın arkadaşım var hiçbiri ile seninle konuştuğum gibi keyif almıyorum dedi, seni çok mu darlıyorum ben, çok mu üstüne geliyorum, saatlerce seninle konuşmak istiyorum filan dedi
Ama bana bu laflar sanki ezberlenmiş her kıza söylediği laflar gibi geliyor , çapkın olduğunu da duydum. Sanki his yok altı boşta ezbere konuşuyor gibi hissediyorum. Hoşuma gidiyordu evet için de gidiyordu ama güvenemedim hiç.
Bunları seni etkilemek için diyor.. onu bilde sonradan sorun olmasın...
Güvenmemekte haklısın... Burcu ne adamın
Bilmem önemli mi de
Dedim ki zaten , yemezler dedim, klişe bu söylediklerin dedim. Sen herkese böyle yapıyormuşsun dedim çıldırdı , ben kime sevdiğimi söylemişim kime böyle yaklaşmışım diye çok sinirlendi
Yok şimdi iki ihtimal var adam yakışıklılığını kullanıp seni tavlamak istiyor.. ya da seni gerçekten seviyor... Yani yanlış anlama ilki sevgiden değil.. niyeti kötü... Senin gönlün varsa konuşmaya devam et ama hiçbir zaman bu ihtimali göz ardı etme..
Hmm ben bişey diyeyim mi Avcı bu.. niyeti kötü gerçekten seven erkek sevdiği kadının yanında başkasına bile sinirlense sevdiği kadın korkmasın diye sakin kalır...
Avcı dediğine göre duygusal olmayan tensel beraberlik için seviyor numarası yapıp beni tavlamaya mı çalışıyor diyorsun? Ben avlandım ya yalan değil ama ruhsal duygusal anlamda. Yoksa tensel başlayacak hiçbir ilişkiye onayım asla yok olamaz da
Seviyorum demesinin yalan olduğunu düşündün demi sende?
Çapkın diyenlere sinirlendi, kim bunlar çıksın karşıma ben kimseye seviyorum filan demedim dedi. Ne istedilerse onu yaptım ben sadece sevmedim seviyorum demedim filan dedi
Son anlattıkların sanki boşanmışta kendine kullanacak birilerini arıyormuş izlenimi verdi. Benim bi erkek arkadaşım boşandıktan sonra deli gibi kadınlara yürüyordu.. hepsi ile hemen bi muhabbetler falan. Maksat işte kaybettiği yıllara yetişebilmek.. ama arada ezilen sen olma..
Birde erkekler gerçek duygularını açmakta çok zorlanır bence. Yinede üzülmeni istemem. Hala bi ihtimal seviyor olabilir
Yok içim inanmadı benim, 3 ay oldu itiraf edeli , ben seni korkuttum demi ben seni ürküttüm demi filan da diyordu , bana da size anlattıkça iyice niyeti kötü gibi gelmeye başladı
Beyin fırtınasının faydaları... Yinede düşün iyice... Hemen vazgeçirmiş olmayayım.. böyle erkekler tensel boyuta geçmeden uzun süre dayanamaz. Ama takip etmek lazım
Bakalım hayırlısı, gece çok üzüldüm uyuyamadım ve tiksindim resmen şu anda
Daha çok hayal kırıklığına uğradın gibi hissettim... Bak sana bi taktik vereyim erkekler sevdiği kızlarla tensel konuları konuşmaz konuyu oraya getirmeye çalışmaz.. Eğer öyle bişey olursa emin olursun niyetinden... Yinede hep temkinli olmakta fayda var
Herşeyi çok kişiyle yaşamış rahat erkekler de mi
Esas onlar doygunluğa ulaştığı için acele etme gereği duymaz o yüzden niyetlerini anlamak daha zor olur.. ciddi adam ciddi adımlar atar bi yaşa da gelmiş madem adam akıllı bişeyler yapsın.. ailesi ile tanıştırmak gibi mesela
Daha boşanmadı arkadaşım, mahkemesi devam ediyor. Ben adamla bir kere bile dışarda buluşmayı kabul etmedim. 2 yıldır benle canlı bir kere bile oturmadan ailesi ile tanıştırması sence de üst düzey saçma değil mi! İlişki videolarını ezberlemiş bana satıyorsun gibi hissettirmeye başladın. Adil yıldırım mı izliyorsun
Hayatta izlemem hatta saçma buluyorum o adamı... Ben hayatta hiçbir şeyi enine boyuna analiz etmeden öğrenilmiş ezberlerle karar vermem... Bu durumu da iyice analiz etmeye çalıştım.. Ama burdan ben ne kadar bilebilirim ki... Sen bu ilişkisinin içirisidesin... Ben bi akış diyagramı çizdim ama kodu sen yazacaksın...