Güncellemeler
+1 yıl
O bana şunu atmıştı arkadaşlar , ben ona karşılık ilk güncellemeyi attım
www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Sürekli fotolarıma like emoji atıp duruyor. Dün gece tatlı bir kız çocuğunun videosunu göndermiş. Bende al bu daha tatlı diye şu videoyu gönderdim.
Sizce çok mu abartmışım yürüme işini? :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Yiaaa çok sevimli yaa kız boş ver artık geçmiş belki bir şeye vesile olacak 💫
Ama sadece 😍😍😍😍 yazmış. Daha da başka mesaj atmadı. Bende atmadım öyle pok gibi kaldı
İnsan iki yürür neyse en azından görüldü atmamış çok istekli görünme asjsjs boş ver yazarsa senindir yazmazsa senin olmaya niyeti yoktur
Daha önce bana sevdiğini söyledi aslında ama ilişki isteğini ben bazı sebeplerden kabul edemedim. Sevgisi devam etse bence anında atlardı.
Aynen öyle olurdu zaten her şeyin farkındasın.
Ağlamıcam :( kendim ettim kendim buldum. Resmen buluşalım diye yalvardığı günler vardı, her gün arayıp mesaj attığı , çırpındığı. Devran döndü valla.
Hayatım işte bir şekilde bir bakıyorsun ihale sana dönmüş karma bu olsa gerek
O yazarsa da cevap vermemeli miyim sence
Ver ama hemen anında değil bir de gönlün varsa çok uzatma
Gönlüm var ama gerçek bir hamle göremiyorum ki , eski halinde eser olmayınca tanımadığım biri gibi
Bugün sinemaya gitmiştim, hikaye attım. Heralde benim olduğum yerdesin, iyi seyirler yazmış. Bende teşekkür ederim dedim. Görüşebiliriz mi demek istedi acaba dedim. Normal insan gibi baya 10 tane filan uzun cümleli mesajlaştık ama uzatmamak için en son yine o emoji ile bitirdi mesajı. Hızlı ilerleyip hemen bitmesin diye mi adım adım geliyor acaba?
Videoyu kafamizda olusturuyoruz
www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Paylaştım linkini bende gözüküyor , neden gözükmedi anlamadım
Ne alaka awk
Ne ne alaka? Arayıp sormuyor eskisi kadar onum için attım
Zaten o da 😍😍😍 yazmış , başka da yazmamış
Yurumelik bise yok ki bunda
Niye sevmekten filan bahsediyor ya arkadaşım
Durup dururken atsan tamam. Onunkine karsilik bu normal.
Onunki yürüme videosu değildi ama
www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng== Bunu atmıştı o
Bu yurume videosu mu arkadasim ilk flortun mu fanusta mi yasadin
Offfff, onunki yürüme videosu değil diyorum ya. Büyün fotolara like emoji atıyor, daha önce sevdiğini itiraf etti bana, bazı sebeplerden ben kabul edemedim ilişki isteğini aramız açıldı. Tekrar ufaktan adım atıyoruz birbirimize ama benimki koşma oldu resmen
Bugün sinemaya gitmiştim, hikaye attım. Heralde benim olduğum yerdesin, iyi seyirler yazmış. Bende teşekkür ederim dedim. Görüşebiliriz mi demek istedi acaba dedim. Normal insan gibi baya 10 tane filan uzun cümleli mesajlaştık ama uzatmamak için en son yine o emoji ile bitirdi mesajı. Hızlı ilerleyip hemen bitmesin diye mi adım adım geliyor acaba?
Kopyala yapistira cevap vermiyorum
Videoyu göremiyoruz ki
Tıklayınca çıkmıyor mu? İnstagram videosu
www.instagram.com/.../?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
😂😂😂😂😂😅😂😂😂
Depara kalkmışsın sen
Gerçekten mi ya , hiç işe yaramadı ama biliyor musun? Sadece 😍😍😍 yazıp göndermiş. Başka da mesaj filan atmadı 🥲
Böyle devam o zaman. 😂 Duygularından emin olamamıştır. Korkar reddedilmekten.
Daha önce sevdiğini söyledi ama
Of, ben başlığı unutarak yorum yaptım. Kusura bakma. ☹️ Hayırlısı
Beni hala sevse büyük tepki verirdi demi resmen bitmiş :(
Bugün sinemaya gitmiştim, hikaye attım. Heralde benim olduğum yerdesin, iyi seyirler yazmış. Bende teşekkür ederim dedim. Görüşebiliriz mi demek istedi acaba dedim. Normal insan gibi baya 10 tane filan uzun cümleli mesajlaştık ama uzatmamak için en son yine o emoji ile bitirdi mesajı. Hızlı ilerleyip hemen bitmesin diye mi adım adım geliyor acaba?
Hayır normal
😍😍😍 yazdı , daha sonra mesaj atmadı ama
Bugün sinemaya gitmiştim, hikaye attım. Heralde benim olduğum yerdesin, iyi seyirler yazmış. Bende teşekkür ederim dedim. Görüşebiliriz mi demek istedi acaba dedim. Normal insan gibi baya 10 tane filan uzun cümleli mesajlaştık ama uzatmamak için en son yine o emoji ile bitirdi mesajı. Hızlı ilerleyip hemen bitmesin diye mi adım adım geliyor acaba?