Iliskilerimde hep ayrilan karsi taraf oldu güvenmek benim icin cok zorlaştı napıcam?

2 yıllık ıliskim vardı ciddiydik ve hani evlenmek istedik o kafama soktu bende hani cok seviyodum iyide anlasiyoduk baya olur diye baktim resmi olarak aileler tanismadi biliyolardi sadece onun ailesi fazla karisiyor her seye yani evlenmesine vs vs her seyine fazla müdahale ediyolardi bende buna kızardim hep zamani var zorlayincs iyi mi olcak diye yeni işimi duzene oturtmaya çalışıyorum ki evleneyim maddi olarak gücüm yok ailemden istesem verir ama ben istemiyorum boyle olsun 1 2 sene bekleyelim dedim duzene koyayim o 27 ben 23 gecen sene dedesini kaybetti babaannesi kaldi cok sevdigi simdi kadin grip bile olsa tiribe giriyor murvetini goremicek diye aileside baski yapıyor diye ayrıldı gitti ceyiz falan almistim ben güvenip kaldım öyle
Iliskilerimde hep ayrilan karsi taraf oldu güvenmek benim icin cok zorlaştı napıcam?
Cevapla