Çok çok teşekkürler @canerozkum <3
Sabah uyandığınızda ilk sevdiğinizin yüzünü görebilmek için neler vermezdiniz?
Çok çok teşekkürler @canerozkum <3

Ooohh müthiş olurdu. Uyanacaksın böyle, yanında sevdiğin insan. Uyuyor. Hayran hayran, içinden geçireceksin. “Ulan ne güzel uyuyorsun be Hatun.” Sonra başına serin bir buse kondurup yataktan kalkıp güne başlayacaksın
Sevdiğim değil de eşimin yüzünü görmek daha mantıklı. Helal yol varken harama gerek yok. O yüzden helal yolu vermezdim 😀
Eşin sevdiğin olamıyor mu😅
@Fearlesgirll nikâhı belirtmekti burdaki amacım yoksa sevdiğimi görmek için şunları vermezdim deseydim eşimi kast ettiğim anlaşılmazdı 😀
🤞🏻👌🏻
Kesinlikle uykumdan fedakarlik edebilirdim ben aşk için herşeyi yaparım siz bana bakmayın. Ben beş dakika sırf sesini duymak için karda kışta sokakta titreyerek konuştuğumu bilirim
Sabah uyandığımda eşim yeni işten gelmiş oluyor uyuyor maalesef mdmsndnd
Cevap
10Cevap
Ekstra bir şey vermeme gerek yok, ayna var odamda..
👏🏻👏🏻💃🏻
Ben her şeyimi verirdim.. bunun hayalini kaç kez kurdum bilmiyorum :(
Olacak illaki bir gün 🌸
Önceden yaşadığım şeyler. Çok bişey vermem tadı yok artık
şimdi sevgilimle uyuyup uyanıyorum bundan güzeli yok
Ne servetler verilir hemi de.
Sevdiğim yok o yüzden bilemiyorum
Şöyle uyanmak için her şeyi...@s1f1r-b1r
hiçbir şey vermem
Güne daha iyi bir başlangıç olabilirdi
bu zor bişi değil. teknolojiyi kullanın
Kendimden ödün verdim, pişman oldum
Fedakarlıklar karşılıklı bilemem şimdi :)
Ölçülemez ki hiçbir şeyle..😍
Belkide olmayacak hayaller..
bir şey vermem 🙄
Hiç bir şey vermezdim
Şeytan görsün onun yüzünü😂
Ne vereyim abime
Bilmiyorum..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?