Hoşlandığım kıza bazen ismiyle hitap ederek konuşuyorum onunla, o ise benim ismimi hiç söylemiyor hep "sen" diyor, bu normal mi?

Sebebi ne olabilir acaba? İki aydır tanışmışız zaten acaba ondan mı?
Hoşlandığım kıza bazen ismiyle hitap ederek konuşuyorum onunla, o ise benim ismimi hiç söylemiyor hep "sen" diyor, bu normal mi?
Cevapla