Ona itici buluyorum ama yanına bir kız yaklaşınca veya bir kızla ismini duyunca sinir küpü oluyorum bu neden sizce?

Komşumuz var bekar sevgilisi yok. Çocuk benden büyük 9 yaş ama aşırı itici buluyorum neden itici buluyorsam soğuk biri garip geliyor bana hareketleri nedense diğer komşularım gibi içim ona hiç ısınmadı. Ayıp biliyorum ama keşke gitse de başka kiracı gelse kurtulsam ondan diyorum.
Annesi misafirliğe geliyor başka komşularda var evlendirelim filan dediklerinde başka kız önerdiklerinde deliriyorum sevgi filan beslemiyorum ilgimi de çekmiyor hatta gitse keşke diyorum buradan ama nedense istemiyorum başka kızla duyulmasını anılmasını. Benimde 4 aylık ilişkim var gayet güzel ilişkimiz sevgilim var yani yanlış anlaşılmasın.
Ona itici buluyorum ama yanına bir kız yaklaşınca veya bir kızla ismini duyunca sinir küpü oluyorum bu neden sizce?
Cevapla