Sevgilimle tekrar barıştık ama eskisi gibi sıcak davranamıyorum artık. Bu durumu yaşayan var mı?

Ayrılmıştık ve bana çok kırıcı şeyler söylemişti bencildi. Şimdi yine barıştık özür diledi artık hareketlerine dikkat ediyor eskisi kadar düşüncesiz değil ama benim içimden ona iyi bir şey söylemek gelmiyor. Çok soğuk ve resmi konuşuyorum. Ayrılmak istemiyorum öyle olduğunda üzülüyorum çünkü ama içimde ona karşı bir heyecan ve sevgi de yok artık. Yazmayınca umursamıyorum hatta çoğu zaman yazmasın istiyorum. Eskisi gibi değilim. Niye böyle ve siz de aynısını yaşadınız mı?

Sevgilimle tekrar barıştık ama eskisi gibi sıcak davranamıyorum artık. Bu durumu yaşayan var mı?
Cevapla