AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
tükenmedi bulursun
Nayır, çevrenizden ötürü denk gelmiyorsunuzdur.
Sizin boyunuz uzun mu
Şükür ki uzun.
O zaman acil çağrı yapıyorum 🚨 🆘
Şöyle bir çağrı,
www.youtube.com/watch
youtube.com/shorts/4N9AXxGilPc?si=XUsIH82JteIie0kx
Gelmezseniz böyle alıyoruz 😂
Obi-Wan gibi tüymek bize yakışmaz şimdi. Efendi efendi gelelim. :D
Ha şöyle 🥲 önden alalım sizi
Mersi efenim.
youtube.com/shorts/jYMor7WTLhc?si=PajkKytDvAuFnYPs
190 çocuğun kalbime giriş şekli 😂🫠
Giremezsiniz diyen de ; Beynim
Benim burnum iyi koku alır, bu gizli kesin ben tanıyan biri. :D
Ciğerini biliyorum 😁
Veydır'dan anlamıştım. :D
Ben de kokuyu rahat al diye aspiratörü açmadım 🤫😂
Eyvallah, iyi yapmışsın.
Tek bi soruuu. Why?
Allah beni 175 yarattigi icin benim sucum degil bu begenen bu sekilde begensin. big boy yok bilmem ne apdal apdal seyler
190 olanlar 160 lazım görmüyordur😂
Ben 185im zor görüyorum🙈
1.90 bir erkek, 1.60 boyunda bir kıza bakmaz bence.
Yaw erkek beyni oyle calismiyor. Benim ilk sevgilim 1,53 tu ben 1,81 im arada 30 cm fark var. Yani neden bakmasinki, boyun uzunlugu kadinlarda
ranan bir kritet degil erkeklerde aranan bir kriter. Yani şunu desen olurdu. 1,70 kız 1,65 erkege bakmaz desen neyse , sen tam tersini demişsin.
Benim için tükendiğini düşünmüyorum çünkü 1.52 boydaki bir kızı taşımak çok zor olmamalı. 😅
Benim ilk sevgilim 1,53 tu ben 1,81 im gayette iyidi. Ama benden 3 yas buyuktu :)
Taktınız şu boy takıntısına onda olan diğerindede var aynısı
Davul bile dengi dengine be güzelim , biraz kendine bak önce :)
190 big boylasr 160 ların içinden geçer bence bakmayın boşverin :D
Bosuna hayaller kurmayin
Tukendi
Peki 1.60 kızlar neden 1.90lara göz dikiyor gidin kendi liginizdekilere bakın 1.60lara 1.80 iyidir
o bile fazla
ben 1.76 boyundayım 1.60 kıza bakmam en az 1.70
@mehmetbey1907 seninki de özgüven kusura bakma. Bir de en az demişsin. 1.76 isen sana gayet de 1.60 gider. Ben 1.70im bakmam sana yani 😅Bi sor 1.70 kızlar seni istiyor mu bir de kızı beğenmeyip bakmam demişsin, komik valla
bakmasın çokta s*kimde moladayım zaten kafamı dinliyorum yordu bu sevgili işleri
:P
özgüvenli olcam tabi erkek dediğin özgüvenli olur :)
biz zaten ayrı dünyanın insanlarıyız kapalı kızlarla anlaşamıyorum kanka iyi günler :D
@mehmetbey1907 yok olmasın zaten oranda da anlamadığın şu boyuna göre özgüvenlisin. Kadın boyunu belli ediyor ama erkek belli etmiyor 1.85 olacak ki ancak. Derler ya teknik olarak aynı boydayız diye sen şu an 1.65 kadına denksin😅”bakmam” demene kızdım yani, onun da çok şeyinde değil senin bakman. 1.80 kaldırır gayet 1.60 kız.
nefes alsın yeter diyen erkekler oldukca 1.50 kızlar da kaldırır kankam abaza dolu zaten millet dişi sinek görse atlıyor
@mehmetbey1907 ya hahahaha seninki gereksiz özgüven boyun kadar konul ve özgüvenli ol hahahahah. Ben sana bakar mıyım sümsük tipleye bak.
@mehmetbey1907 ne alaka kardesim. Ben 1,81 im ilk sevgilim 1,53 tu. Gayette bakiliyor. Güzelse kafa dengiyse begenmişsen bakiuorum
@Kovaa151 😌😌Kompleks yapmış beyefendi çünkü boyu yok. Boş ver böyle komplekslilere laf anlatılmaz. Aslında tam tersi özgüvensiz.
Yaw erkekler boya bakmazzz. Hatta kısa boylular daha da ondedir.1,75 ten sonra kızlarda narinlik zariflik kalmiyor
@Kovaa151 katılıyorum hatta bence 1.70ten sonra🥺
Ben de 1,70 yazcaktimda boyu 1,70 olan kizlar yine sayi olarak az degiller. Burdan biri gorur alınır diye demedim.
@Kovaa151 yaa ne incesin🥲Gerçekten takdir ettim maşallah 🧿
Teşekkür ederim. Bir kız yüzünden ya da sayesindemi demeliyim bilmiyorum, bu haldeyim
@Kovaa151 kız arkadaşın mı var🥰
Vardı önceden ayrıldık. Toksik bir iliskiydi
@Kovaa151 üzdü
O benden ayrilmasin diye her kelimemi secerek soyluyorum yoksa trip atiyordu cok. O yuzden ne dedigime cok dikkat ediyorum. Aman kız incinmesin alinmasin
@Kovaa151 bana birini hatırlattın, sevgilim böyle ve çok trip atarım😬 Sanırım bir kadın sizi güzelleştiriyor ama yoruyor da🥺
Bazi yanlarimiz guzellesirken bazi yanlarimiz kotulesiyor. Ben artik karsi cinse heves edemez oldum. Nesem gitti sosyalligim gitti. Kimseyi kiramama gibi bi guzellik kazandim ne kadar guzel bilmiyorum. Ama Şu an o yok. O olsaydi iyidi
@Kovaa151 yine de o mu bıraktı
Ne burcusun bir de
O erkek arkadaslarimdan bile kiskaniyodu. Seni sadece ben gorucem ben duyucam vs vs , psikopatti. O akrep ben kova
@Kovaa151 oo yani o da. Kesinlikle hak etmemiş ve iyi olmuş
Hayatin ben olayım kafasindaydi. Zaten en son kendi kafayi yedi kendi ayrildi. Beni aldatiyorsun sevmiyorsun gibi seyler soyledi. Kendimi ispatlamak icin her seyi yaptim
@Kovaa151 bahaneye bakmış olabilir suçlu hissetme asla umarım unutmuşsundur
Ne unutmasi nasi unutucam onu. Bahane degildi ciddi ciddi problemliydi. Yani istemeden ayrilmis olabilir. Cunku o kendini taniyordu, iliskiyi yurutme sekli kiskanclik trip tutuculuktu. Bunlarin farkindaydi yani sorunlu oldugunun. Ama bana bakısı sarılması bana karsi olan sevgisini hissediyordum. Hapsediyordu beni kendine dokunusundan bakisindan anlasiliyordu.
Suclu nasil hissediyorum , bazi seyleri yanlis sekilde yaptigimi dusunuyorum. Yani ona ne kadar kendimi actiysam o kadar girdi icime ve artık girilecek yer kalmayinca gitti. Yani bunun devami evlilikti , ama evlenmek icin imkanlar yoktu yasimiz 18-19 du. Yani evlilik olsa yururdu ama sevgililik bu sekilde yurumuyordu
var hala böyle erkekler emin ol
Muhtemelen muhafazakar kızlar kapmıştır 😃
Tükendi
Bben kaldım kardeşş ben kaldım :D
Üffff be hayali bile güzel
yok hala var
170ler seri üzgün
Gün geçtikçe azaldık
Aşkım çok güzelsin
Ünlü be o😂😂
Şaka yapıyosunn
Ben ünsüz zannettim
Aşkım seninle tanışalım onun tatavası bitmez şimdi uğraştırır sen kolaylık tanırsın kendini tanıtmak için
Z.. evzek😂😂
Aşkım şiir okurdum sana
Akrostişş yaz bakim
1Mısra:Öyle derin derin bakma bana, 2:Bir gece ansızın gelince 3:Rapunzel gibi saçlarını uzat camdan al içeri beni 4: Peder uyanırsa gözünün ortasına beş kardeşi yer
Sıkar o 😂 o elini kırarlar burada 😂😂 belalı bunlar
Tükendi
Evet öyle oldu
180 verelim
tükenmedi