Esim cok takintili birisi. Bana zarar vermez ama ayrilmak istediğimde pesimi birakmiyor. Napicam?

Kesinlikle bana zarar verecek birisi degil. Sevgiliyken hic ayrilip geri barisma durumumuz olmadi. Dün tartıştık bende sinirle senden ayrilicam falan dedim. Evden cikacaktim sakinlesip geri gelmek icin. Beni evden çıkartmadı. Sürekli sevgiliyken bile telefonumu kontrol ediyordu. Beni cok bunaltiyor bu halleri. Konusuyoruz olmuyor. Ben olmazsam yasayamayacakmis gibi davraniyor. Napicam?
Esim cok takintili birisi. Bana zarar vermez ama ayrilmak istediğimde pesimi birakmiyor. Napicam?
Cevapla