Erkekler neden kendisinden hoşlanmadığını bildiği kadına yazar?

Selamlar, arkadaşım vasıtasıyla bir çocukla tanıştım daha doğrusu birbirimizi tanıma maksadıyla tanıştırıldık. 10 gün kadar sohbet ettik fakat ben kendisine bir şey hissedemedim.
bunu da ona söyledim, sohbet kesildi.
Bu akşam instagram storyme cevap yazmış, kısa bir sohbet oldu.
o bu 10 günlük süreçte beni beğendiğini ve hoşlandığını belirtmişti ama ben öyle bir şey söylemedim asla.
İnsan olarak iyi biri olduğunu ama bir şey hissetmediğimi açıkça söyledim.

sizce neden bana yazdı, çok açıkça söylemiştim.

Erkekler neden kendisinden hoşlanmadığını bildiği kadına yazar?
Cevapla