
Sizce hangi kadın modeli erkeklere daha cazip geliyor?
Kadın dediğin aşko kuşko olur 💅
Kadın dediğin marifetli, hamarat olur 😇
Orta şeker yok mu sevgili soran 🤓
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Sizce hangi kadın modeli erkeklere daha cazip geliyor?
Kadın, erkek dediğin diyerek söze başlayan birinden ne duyarsam duyayım katılmam. Kadınları ve erkekleri birer nesne gibi basitleştirip tek kalıba sokan hiçbir tanıma da katılmıyorum. İnsanız biz! Seri üretime geçmiş, fabrika çıkışlı ürün değil! İnsanlar da çeşit çeşittir.
Kadın kendisi gibi olacak.
Erkekler önemli hissetmek istediği için yol açıp kendisini önemli hissettireceği zamanı bilmeli. Hayatına karıştırmadan kararları erkek veriyormuş gibi hissettirebilmeli. Kadın ve erkek beklentileri farlı, bunu kabul etmek gerekiyor.
Erkekler yönetmesi basit canlılar, nasıl davrancağını bilen kadın rahat eder, mutlu olur. Taviz vermesi de gerekmez.
Cevap
14Cevap
Adam olsun yeter. Bide “ben senin bildiğin kadınlara benzemem” tarzı ego fışkıran cümleler kurmasalar daha tatlı olur, bunu yapan kadınlar iticilikte sınır zorluyor
On parmağında on marifet olması gerekir, aşko kuşko nedir 🤔 her gün yeni bir kelime çıkartıyorlar resmen ve bir şeyinde hep kısaltması ile konuşmak 🤦♂️
Insan olsun yeter merhameti herseyden önde benim için, sonrasinda hamaratligi falan işte
Ne öyle aşko kuşko ne ya yapmacık gibi..
Aşko kuşko kadınlar itici. Ben öyle olunmamalı 10 parmağında 10 marifet olmak zorunda da değil.
Aşko kuşkoyu at çöpe gitsin şişme bebekten farkı yok. Tabii ki işe yarar marifetli bi kadın olmalı
Her parmaginda 10 marifet olan kadın daha cazip gelir.
Nerede nasıl davranması gerektiğini bilecek insan dediğin.
Yerine gore o olacak yerine gore bu olacak.. olmazsa da evde kalir kendi ayaklari uzerinde duruyorum yalanina kendinii inandirmak zorunda kalir.
Allah akıl versin gidiş at çok kötü bazı insanların
Kadın olsun erkek olsun on parmağında on marifet olmalı
aşko kuşko için kurşun atar kurşun yerim
aşko kuşko ne ya öğk 🤮
On parmağında on marifet olan
Aşko kuşko olup on parmağında on marifet olan 💅💅
Azar azar hepsinden olsun.😃
Aşko kuşkoluk marifetli olmamak demek değil kii
İkiside olsa olur mu rkdbdoxjjrjd
S... rtük olan kadın daha cazip geliyor onlara
S.. rtük olana s.. rtük yakışır demeliydin herkes aynı değildir sen ve diğer kızlar aynı olmadığınız gibi
Öyle olmayan erkek üstüne alınmaz zaten efendim
Onlara deyince uyarmak gerekiyor yoksa üstüme alındığım bir şey yok
İstisnalar kaideyi bozmaz geneli öyle olduğu için açıklama yapmadım özür dilerim abicim
Sorun değil kardeşim görüşün için teşekkür ederim
Gönlünce olsun her şey
Sizde serseri bktan erkekleri seviyorsunuz yok 190 olsun yok kaslı olsun hadi lan erkeklere bk atmayın
Sizin isteklerinizi söylemedim farkettiysen liste uzar giderrrrdi
* erkeklerde kızlara cazip geliyor
İkisi de olmak zorunda değil
On parmağın da on marifet olacak bence
Canı nasıl istiyorsa öyle olsun
Orta şekerli olsun her şey denge abi
orta şekeli olsun
Aşko kuşkoyom on parmağımda da on marifet var
Marifetli
Nerde ne davranacağını bilmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?