Millet ne güzel seviliyor ya ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?

Bir video gördüm kızın sevgilisi kıza kitap yazmış. Benim exim sevgililer gününde kağıttan da olsa bir çiçek vermemişti bana çok değişik bir durum ya. Allah in bazı kulları sevilip seveceği olurken benim gibilerde onları izlemeye gelmiş herhalde. Ask meşk işi neyime benim en iyisi bir köşede durup sevilen insanları izlemek
Güncellemeler
+1 yıl
Size şöyle diyeyim kesinlikle özellikle aşk konusunda kimseyi hayatınızın merkezine koymayın Kendinizi sevin veya çalışın ne kadar zor da olsa. Hayat otobüs yolculuğu gibi durağına gelen iner ve sonra daha iyisi gelir bilemeyiz. Kalp kırıklığı ve hayal kırıklığı sizi güçlü yapıyor bir süre sonra farkediyorsunuz bunu
Millet ne güzel seviliyor ya ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?
Cevapla