Ayrılalı 2 ay oldu o başkasını buldu fakat ben çok kötü durumdayım?

Merhaba gerçekten artık dayanamıyorum çok seviyorduk birbirimizi fakat uzak mesafe giriyordu okumaya buraya geliyordu buraya gelirken real oluyorduk uzaktaykten beni aradı ve ayrılmak istediğini söyledi ben de özür diledim hatam varsa ne yaptım dedim fakat bir şey söylemedi sonrasında başkasıyla olmuştu ve tekmeyi yemişti ben buna rağmen buraya geldiği zaman dedim ki ben affedebilirim seni ne yaşadıysan sorun yok fakat artık ilişki yapmayacağım dedi ve 1 hafta sonra başkasıyla olup yattı hala devam ediyorlar ve o kişinin amacı çok belli kullanılcağını biliyorum bu kız neden böyle yapıyor anlamış değilim ben ona bir şey yapmadım o eğlenirken ben ise kötüyüm önceden yaşadıklarımıza üzülüyorum ciddi düşündüm zorla kavuşmuştuk ne yapcağımı bilmiyorum aşırı kötüyüm ağlıyorum ciddiyim yalanım yok her gece moralim çok bozuluyor o kadar emeğe neden çöpe attık : )

Ayrılalı 2 ay oldu o başkasını buldu fakat ben çok kötü durumdayım?
Cevapla