Benim ne sevgilim ne de karşı cins kankam var. zaten iyi anlaştığım karşı cins de benden büyük oluyor yani kıskançlık durumu olamaz bile.
bu yüzden de sevgilim olsa sorun olmazdı. ama yaşıtım kız kankam olsaydı da tabi ki de arkadaşlığımı bitirmem. çünkü ben kendimi biliyorum ve arkadaşıma da güvenirdim. evlendiğim kadın da zaten bana güvenirdi ama mesafem olurdu arkadaşıma karşı tabi ki de
Eğer sıfatı gerçekten kanka ise , olay kanka adı altında başka yerlere kaymiyorsa kesinlikle tanistiririm. Ama kankaya buluşacağım, kankayla 2 tek atacağız ne olmuş yani ayaklarına da yatmam. Kanka ile ancak sevgilim de varken buluşuruz ki sultanımin gönlü rahat etsin.
Ama öyle sevgili yaptım diye de hayatımdaki herkesi bir kalemde silmem.