Bir seferliğine
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir seferliğine
Soruya, soru ile yanıt vermeli.
Aynı şey, karşinizdaki eşiniz yapsa, kabul eder misiniz?
İnsan sınırlarını bilmeli. Varsa bir ihtiyacın, git sevgilinle, eşin ile gider. Ne yapalım yani çok seksi ise.
Herkes kendine yakışanı yapar.
Her kadın seksi diye bel açılmaz. Kadın gibi kadın zaten baş tacıdır. Ve hiç kimse 4/4 lük değildir. O çok seksi dediğiniz kadın' da dahi bir sürü kusur vardır.
Kısaca, az olsun, öz olsun kalbi, ruhu size ait olsun. Aç gözlülük mutlu etmez insanı. Hep daha fazlası derken, insan elindekinden de olur.
Eşim dediğim kadın benim için dünyanın en güzel kadını olur. Başka bir kadını aşırı beğenirsem, beni baştan çıkarmaya çalışırsa buna müsade etmem. O libidoyla giderim eşimle seks yaparım. Zaten güvenmeyeceğim ya da iyi anlaşmadığım biriyle evlenmem. Durumu da anlatırım zaten sonradan. Bugün şöyle şöyle oldu, kadının biri beni ayartmayı denedi ama ben geldim soluğu senin koynuna aldım derim.
Aldatacaksam neden onunla evli olayım evlilik demek sevgi demek aşk demek seven insan sevdiği birini asla aldatmak istemez siz evliliği gerçekten oyun falan sanıyorsunuz sanırım ne hale getirdiniz güzelim aşkı da sevgiyi de o zaman evlenmeyin kim kime dum duma takılın gidin ya da bütün seksi güzel yakışıklılarla evlenin
ya gerçekten karakter meselesi. Siz gidip karaktersiz biriyle evlenirseniz bu her şeyini kabul etmeniz anlamına gelir. Sizi aldatcağını bile bile evlenmek niye ki zaten? bir kız olarak bu tarz konularda aşırı seçici ve hassasım. Bunu yapabilcek kabiliyeti olan insanları zaten hayatımda tutmam. O yüzden kafam rahat
Cevap
44Cevap
Hayır yakalanma önemli değil.. bir insan yakalanacak diye aldatmıyorsa karaktersizdir zaten.. ben eşimi hiç bir şekilde aldatmayı düşünmem bile.
Bizans Oyunları ile uğraşamam. Zaten başka bir kadını, çok seksi buluyorsam; eşime karşı hiçbir çekim hissetmiyorum demektir. O halde eşimi aldatmak yerine eşimden ayrılır ve sonra gider diğer kadınla ilişki başlatırım veya eşimle geçmişte çok güzel anılarımız varsa ve ona halen saygı duyuyorsam diğer kadını aklımdan çıkarır, ondan olabildiğince uzak durur; evliliğe devam ederim. Çünkü bir evliliği ayakta tutan tek şey, duygular olmuyor; başka kriterler de var.
Hayır eşim olan kisiyi aldatmazdim. Çünkü o seviyeye gelmişsek verdiğim ve verdiği emeklere saygı duyardim. Bu zamanda eş olacak kadar karakterli biri bunları hak etmez. Onun bana yapmasıda yıkıcı olurdu.
Ben yapacak olsam birinin beni yakalamasına gerek yok ki ben gider söylerim zaten. Ben asla sır gizli bir şey sevmiyorum ya. Çok saçma şeyler bunlar.
yakalanma korkusu ile sadık kalmam ki sadık kalmak için kalırım bu benim yapım , %100 yakalanmayacağımı bilsem emin olsam dahi aldatmam başkasını da gözüm görmez açıkcası
Böyle bir soruları sormayalım lütfen. Lütfen yani. Normalleştirilmez leyler bunlar akla dahi geçirilmez
Yakalanma korkusundan değil sadakatimden dolayı aldatmam o nedenle yakalanmayacak olmamın bir önemi yok.
Hayır. Böyle çirkinliklere layık görmem kendimi. Yakalanıp yakalanmamak da değil ki mevzubahis ben biliyorum ne yaptığımı, o da yeter insana
Hayır aldatmam. Ayrıca eşim varsa zaten o sevdiğim insandır. Gözüme başka kadın seksi veya çekici gelmez.
Hayir diyenler yalan söylüyordur diyen erkekler var
Kısmen doğruluk payı var. Yaranmak içinde hayır diyenler var, gerçekten hayır diyenlerde var.
O zaman sen de yalan söylüyorsun
Sanmıyorum ya da senden
Profilin öyle defol
Değil*
Hayır tabii ki sırf yakışıklı olması saçma bir sebep. Hem ben aşk kadınıyım
Hayır. Büyük konuşmak istemiyorum ama kendime yapılmasını istemediğimi karşı tarafa yapmam.
Kesinlikle
Teşekkürler.
Hayır aldatmam.
Gerek yok aldatmama zaten.
Mesele yakalanip yakalanmamak degil vicdanen allah katinda gönlünün ferah olmasi
Buna karakter fakirliği denir kardeş. Adam olan eşini baş tacı yapar
@whsinemm aldatamam seni kimse icin inan kimse senden değerli değil 🥺
@whsinemm dun gece gordugun 4 kisiyle ayni anda yattim…
@whsinemm aldatmak ezikliktir herseyi gordum ogrendim
@whsinemm yavru vatanın yavru ksı….
Asla haysiyetten yoksun şeref fukarası birisi ancak eşini aldatır kadını erkeği fark etmez
Buna hayır diyen erkekler ya evli değildir ya da daha yeni evlenmistir.
Hayır bu vicdani bir durum yakalanmakla alakası yok
Benim için en seksi eşim olur zaten. Öyle olmasa eş olmaz
Hayır.
Kişinin kendisine saygısı olmalı herseyden evvel
Hayır
Evet diyenler neyin kafasını yaşıyo pardon
Hayır diyenlerde yapıyor. Çok var öyle
Sayıları çok fazla olduğu için bekar kızların piyasasını bozuyorlar😂
Hayır öbür yanıtta da cevap vermek istiyorum. Elini eşşek mi s*kt*
Yakalanacağımı bilir bile yapacak kadar da değil 😀
bunun yakalanmayla alakasi yok. yapacaksam zaten korkmam yaparim
Bu hayatta herkes aldatmaya meilli aq kimse kendini kandırmasın
Aslıhan malbora harici kimseyle yapmazdım
Gözüm ucu bile kayarsa kör olayım.
Kendine yol mu yapiyorsun
Bu oylama yalan erkeklerin tamamı evet
Kalkarsa eğer indirmek gerek 😂
Aldattım da yine de yaparim
bekarim ama hayatta oyle bir sey yapmam
Bir seferligine olur
Hayır çünkü karaktersiz değilim senin gibi.
Evliyken asla aldatmam
Aldatmam ama onu izlemek isterdim😈😇
Yapıldı sonu pişmanlık
Hayır tabiki de sen peki
Hayır yazanlar %100 yalan söylüyor
Herkes sizin gibi abazan mi?
Zırva
Toplumu düzene sokmak köle devşirme sistemi aşk meşk hesabı
Noldu abaza niye gizlendin?
Herkes sizin gibi karaktersiz değil adam. olup aldatmayan da var
Sana da senin gibi aldatmaya meraklı biri gelir zaten
Anneni çiktiğim için gizlendim horospu çocu o bozuk ağzını s*kerim senin
Aşk evliliğe inanmıyorum inanmak zorunda da değilim herkes aynı fikirde olmak zorunda değil
O zaman %100 yalan söylüyorlar diyemezsin herkes sen değil onun bunun çocuğu değil
Sen ailenden böyle şeyleri normal olarak görmüş olabilirsin ama herkes sizin aileniz gibj değil mert insanlarla dolu
Aşk evliliğine inanmıyorum demişsin aq o maymun surata kim baksın
Beynin serotonin bölümü ile alakalı
Tatmin olunca duygular azalmaya başlar
Sen cahil onun bunun çocuğusun ondan bilmezsin
Dedi abazan
Yüreğin varsa gizliden çık niye gizlendin
Ailemden bunu görmedim horospu çocu onlardan bir şey görmem gerekmiyor düşünecek beynim var senin gibi aşk ilgi horospusu değilim
Biraz erkek ol kendinin normal olmadığının farkındasın ki gizlendin
Sana kimse bakmaz kimse sana aşık olmaz o yüzden
senin gibi zengin kocacılarla para avcılarıyla adımı kirletemem
Biri ile evlensen bile aldatıldığın için aşka inanmıyorum dersin
Ondan gizlendim
O dediğin mantık evliliği olur cahil biz aşk evliliğinden bahsedihoruz
Erkek olsan gizlenmezsin
Aşk evliliği he he bulursun
Abazan herkesi kendini gibi abazan sanarmış
Biliyorum böyle süreleri ailenden örnek aldın ama doğru düzgün aileler de var lütfen
Sana abaza değilim senden bir şey gelmesin zaten. Sana sadece komidinin üzerinde al ve çık denir
senin annen belli değil ailemden aldığım bir şey de yok düşünüyorum senin gibi beyinsiz hayalci değilim
Büyük abazasin hem de
Abazan diye yazılır yalnız
Farketmez ben abazayım evet ama sen hayalci talihsiz bir beyinsizsin
Abazan bir şerefsiz olduğunu kabul etmek güzel zaten hem senin gibj çirkin erkekler abazan oluyor
Seni çikip yolda bıraktıkları için üzgünsündür
Kabul etsen de etmesen de beyin böyle çalışır
Avrupa da yasal olarak evlilikler kalktı. Gelenek olarak arşivde kaldı
popona alcak donun yok düğün yapcak paran yok gelmiş burada fakir edebiyatı yapıyorsun yok sevgi aşk
Git 15 yaşında çocuklara anlat bu tıraşları
ya da hiç anlatma gelenek bekçiliği yap, sisteme köle devşirmeye devam et
Yok ben sadece senin abazan olduğunu herkes senin gibi karaktersiz olmadığını anlattım sen kabul ettiğine göre benim için hiç problem değil zaten çirkin erkekler hep böyle kimse bakmayınca abazan oluyorlar
He he sen ve halisünasyonların.
Abazan olduğunu kabul etmen benim için yeterliydi daha fazla seviye düşüklüğü yaşayamam. İstediğin her şeyi yazabilirsin bir abazanı asla ciddiye almam bir de çirkin erkekleri senin gibi...
Tabi tabi
Karakter analizi de tamam. Seni çok mavi gözlü yakışıklılar çikti ya ondan biliyorsun estetiği
Zaten senin gibi oksijen sarfiyatlarının hepsi böyle güzellik yakışıklılık alışveriş makyaj manyağı
Y avşak gelmiş kaç yaşına hâla aşk arıyor
Hayalini çiktiğim
😂
Hayır tabiki
Evli misin
Hayır
bir şey soracam ama burdan kaldırılır yazarsam
O zaman sorma
Ne kadar komik
Direk otoparka götürüp arabada becerirdim
Tecrübe etmem lazım
Hayır tabi ki.
Aldatmam
Zevkle
Hayır
Hayır.
Hayır nope
Hayır.
Aldatiriz :D
O da sizi daha yakışklısıyla aldatir umarim herkes dengi degine
@isabella181919 Benden yakisikli bulursa aldatsin tabi
Ayn knk en iyi sensin sjjskdksks
Mesaj at bakalim sana
@isabella181919 Sen daha ordamisin ya
Evet
At dm den
@isabella181919 Ne atayim
Yüzünü
@isabella181919 Nie nan banami yürüyecen
Tipim diyilsin ben şer*fzilere yürümem canim elit insanlarla takilirim naş
Özgüvensiz
@isabella181919 birincisi görmedigin birseye tipim degilsin denmez 2. olani serefsiz kelimesinin türk ceza kanunnda cezasi vardir. Ekran görüntüsünü alip seni bir şikay edeyimde belki benle anlasabilirsin mahkemeden once.
Eyvallah bekleriz sen yapp jsjskskdk
@isabella181919 @kizlarsoruyor hakaret
Ben yüzden diyil karakterden tipim diyilsin üzü görsem eminim deyisicek bisey yok
@isabella181919 yok ben yapmiyorum yasa yapiyor abisi. Kacip gitmen birseyi degistirmez aklinda olsun
Ergen 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 mk
Kacip gitmek Aerbaycandan mi mahkemeye geliceksin
Azerbaycan*
Ha gel gidelim
Yazsanaaa huhuu
@isabella181919 Ananin seyinede girsen sorun yok takma kafani bunlari aslan parcasi
Hahahha şerefiz dedip mahkemeye vericem dedi anama sövüyor karaktersiz p*c
Sg...
Bende senin anana derdim de terbiyem izin vermiyor sjjsks
@isabella181919 optum canim
Gizliye geçdi birde korkak
50 yasin var mis bide dede olucak az daha a jsksksk
Kapilabilirim
hayır
Hayir
Evet
Evlendiysem hayır
Hayır.
Asla
Çok yapan var
Bir ihtimal olurdu
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?