Şu sıralar kafamda deli sorular bir de size sorayim dedim. Aceleci davranan karşı tarafa nasil yaklaşırsınız? Zamanla taniyip, guvendikten sonra mi evet dersiniz teklifine? Yoksa evet deyip gidişata mi bakarsiniz? Ben garantici biri olarak tanımayı tercih ederim. Ya siz?
Birine güvendikten sonra mi ilişkiye başlarsınız? Yoksa ilişkiye başlayıp öyle mi güvenmeyi tercih edersiniz?
İlk adım güvenle atılır diye bir söz var fakat bu sözün doğruluğu ne kadar gerçek sizce hiç tanımadığın bilmediğin ve yeni tanımaya çalıştığım bir insanı güvenebilmek mümkün değil güven zamanla oluşan bir şeyi karşı tarafın yapmış olduğu söylemiş olduğu sözleri tutup tutmaması davranışları aynı şekilde bu sebepten bir ilişkiye başlamadan güven oluşmaz ama tamamen güvendiğimizi göstermemiz gerekiyor zamanla karşı taraf bu güveni kazanacak zaten ya da kaybettirecek güven aslında 100/99 Sonrasında düşen bir durum karşı taraf ne kadar davranışları tutumsuz sözleri anlamsız olursa bu güven daha çok düşmeye başlar zaten ne güven vardır ne de güvensizlik vardır