İnsanlarla kurduğunuz her türlü ilişki durumunu düşünebilirsiniz bu soruda.
Güven duygunuz ne durumda olur ve neden bunu tercih edersiniz? ☃️

İnsanlarla kurduğunuz her türlü ilişki durumunu düşünebilirsiniz bu soruda.
Güven duygunuz ne durumda olur ve neden bunu tercih edersiniz? ☃️

Güvenemiyorum kimseye. Sebebini merak edip uzunca bir süre de düşündüm ve buldum. İnsan en çok güvendiği insandan darbe yiyince bir daha güvenemez oluyor. Denedim diyemem güvenmeyi ama deneyesim de yok. Her şey için fazla yaşlıyım sanki
Güvenmediğim insan ilişkilerine adapte olamam herkes bir şansı hak eder diye düşünüyorum.
Bence de yav.
Güvenmeyi tercih ediyorum. Güvenim zedelense de aynı şekilde devam ederim
Cevap
7Cevap
Kimseye güvenmem ben. Herkes her şeyi yapabilir fırsatı olmamıştır sadece
Güvensizlikle nasıl yaşanır ama? 👀
Yaşıyorum mis gibi :D güvenip güvenim kırılırsa nasıl yaşarım veya nasıl atlatırım?
Doğru olanı yaptım dersin, güvendim dersin. Kaldı ki bu dediğin şeyin hiç gerçekleşmeme ihtimali de var. 😅
O zamanla olur, olduğu zamanda sağlam olur 😅
Karşımda ki kişiye göre değişir
Ben hiç güvenemeyen taraftayım maalesef. Hem kendimi hem karşıdakini yıpratıyorum ama napalım : (
Haydaa...👀
Ben kimseye tam anlamıyla güvenemiyorum. Hep şüpheci bir yanım vardır.
Güvenmediğim insanla neden ya da nasıl ilişki kurayım ki 🤔
Bazı insanların kim olursa olsun güven problemi olabiliyormuş. 🤷♀️
Huzursuz ve acabası bol bir ilişki. Yok o beni bozar
Güvenmeyi tercih ederim güvenmeden karşındaki kişiyi tanıyamazsın..
Dimi amaa..
Ama güvenmeden bakkaldan ekmek bile alamayız ki. Hadi içinden ip çıkarsa?
Bu yine bizim suçumuz olmaz ki...👀
Ben de öyle düşünüyorum ya. Güvenmeden hayat mı geçer hiç? Güvenimizi hak edecek insanlarla birlik olalım daim. 😂🌸
Ben kolayca güveniyorum ya ve şuana kadar güvenimi kaybedecek bir şey yaşamadım.
Ne hoş.🌸
Güven derdim yoktu güvenim güvenmemeyi takmazdım yani ama ona güvendim galiba.. kendimizi bu kadar birine dayamasak iyi
Güvenmeyip güveniyor gibi yapan tarafım safa yatıyorum kısacası
Her davranış ayrı bir değerlendirme gerektirir.
Güven yoksa zaten ortada bir ilişkiden bahsedilemez ki...
Hiç kimseye tam anlamıyla güvenmemeyi.
Bana güvendiği sürece sorun yaşamayız
güvenmek zor, insan güvenmek ister
Güvenmeyeceksem neden başlatayim o ilişkiyi?
Güvenmemeyi öğrendim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?