Hepimizin ilişkilere dair belli başlı kriterleri, seçim sistemi ve değerlendirme yöntemleri vardır.
Bazıları sadece fiziksel nitelikleri on planda tutarken, bazıları ruhsal ve mental analizler yapar.
Peki, birini herhangi bir sıfatla hayatına almadan önce, onu genel olarak hangi yönleri ile tartar ve ölçersin?
Bazıları sadece fiziksel nitelikleri on planda tutarken, bazıları ruhsal ve mental analizler yapar.
Peki, birini herhangi bir sıfatla hayatına almadan önce, onu genel olarak hangi yönleri ile tartar ve ölçersin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Hiç öyle mantıksal hareket etmem. Aşıksam alırım hayatıma değilsem almam 😅
Hiç şaşırmadım:)
Şimdi, yok ona bakarım buna önem veririm diye atıp tutamicam inandırıcı da değil zaten.. en güzeli şaşırtmamak 😅
Peki 😊
Ruhsal ve mental bu ikisi benim için çok önemli. Akıl sağlığına çok dikkat ederim. Şimdiden kafası uçmuşsa 20 sene sonrasını hiç düşünmüyorum.
Evet, o ikili önemli.
Kendine has özelliğini korumuşmu, kişiliğini oturmuşmu, söyledikleriyle yaptıkları uyuşuyormu kendine karşısındakine saygısı sevgisi var mı insanlara yaklaşımı düzeylimi bunun gibi ana temeller
Bunlar da birer gereksinim.
Bana bakışı ile anlarım. Onun için ben neyim sorusunu sorarım kendime sadece buna kafa patlatırım ve bunun sonucunda kararım net olur.